تکذیب مذاکرات یونایتد با مورینیو

تکذیب مذاکرات یونایتد با مورینیو

تکذیب مذاکرات یونایتد با مورینیو

مذاکرات منچستریونایتد با ژوزه مورینیو مدتی است لوئی فان‌ خال را روی نیمکت شیاطین سرخ تحت فشار گذاشته اما این مربی مطمئن است که فصل بعد هم به کارش ادامه خواهد داد؛ البته فقط به این شرط که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را برای این تیم به دست بیاورد.

از سوي ديگر مورينيو هم بر اين باور است كه از فصل بعد قطعاً روي نيمكت يونايتد خواهد نشست. فان‌خال به اين موضوع اميد بسته است كه با بالاتر رفتن تيمش در جدول و وارد شدن به جمع ۴ تيم اول جدول، سال سوم و آخر قراردادش را هم در يونايتد سپري خواهد كرد اما به نظر نمي‌رسد مربي هلندي شانس زيادي داشته باشد، چرا كه باشگاه هم خبر مذاكراتش با مورينيو را تكذيب نكرده است.

شياطين سرخ فاصله چندان كمي با رتبه چهارم جدول كه متعلق به منچسترسيتي است، ندارند و بايد به امتياز از دست دادن رقبايشان هم اميدوار باشند تا در جدول صعود كنند. براي حضور در ليگ قهرمانان فصل آتي هم تنها راهي كه غير از اين دارند، قهرمان شدن در ليگ اروپاست.

به نوشته «ميرر اسپورت» به بعضي از مدير برنامه‌ها كه منتظر اطلاع از تصميم‌گيري باشگاه هستند، گفته شده است يونايتد فعلاً مربي‌‌اش را حفظ مي‌كند، البته به اين شرط كه فان‌خال تيم را دست‌كم به رتبه چهارم جدول ببرد. گمانه‌زني‌هايي كه در مورد جايگاه فان‌خال پيش آمده به شدت او را ناراحت كرده است و هرچه احتمال ورود مورينيو بيشتر مي‌شود، نارضايتي او هم افزايش پيدا مي‌كند اما فان‌خال همچنان رابطه نزديكي با اد وودوارد، مدير باشگاه، دارد و به خوبي مي‌داند كه با چه سطحي از توقعات روبه‌روست.

به همين دليل است كه مصمم شده كه بماند و از جايگاه خود و سبك كاري‌‌اش دفاع كند. فصل قبل كه اولين فصل كاري‌‌اش در يونايتد بود، فان‌خال توانست يونايتد را به ليگ قهرمانان ببرد اما آنها اين فصل در مرحله گروهي اين رقابت‌ها حذف شدند و فعلاً بايد در ليگ اروپا به كارشان ادامه دهند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تکذیب مذاکرات یونایتد با مورینیو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *