ناکامی های ادامه دار لواندوفسکی و لهستان

لواندوفسکی

تیم ملی لهستان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفت و با تساوی ۱-۱ مقابل این تیم متوقف شد.

لهستان موفق شد گل اول بازی را توسط پیتروفسکی در دقیقه ۳۸ وارد دروازه چک کند و با همین گل نیمه اول را به عنوان تیم پیروز به رختکن رفت تا با انگیزه بیشتری در نیمه دوم راهی میدان شود.

اما تنها چهار دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که توماس سوچک موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و تلاش‌های لهستان پس از آن برای زدن گل دوم و کسب سه امتیاز مهم این بازی به نتیجه نرسید.

رابرت لواندوفسکی در این بازی از ابتدا به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورش در زمین حضور داشت اما نتوانست نمایش چندان خوبی ارائه و به آنها برای صعود به یورو ۲۰۲۴ کمک کند و در کمال ناباوری شاهد حذف این تیم از این رقابت‌ها بود.

به این ترتیب، این ستاره لهستانی بارسلونا در تابستان سال آینده به همراه دیگر ستاره‌های فوتبال اروپا برای رقابت در یورو راهی آلمان نخواهد شد و باید این مسابقات را از دور دنبال کند تا روند ناکامی‌های فوتبال این کشور همچنان ادامه داشته باشد و بحرانی که برای آنها به وجود آمده کاملا جدی به نظر برسد.

 لواندوفسکی

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ناکامی های ادامه دار لواندوفسکی و لهستان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *