بازی بایرن مونیخ و هانوفر

بازی امروز بایرن مونیخ و هانوفر
بازی امروز بایرن مونیخ و هانوفر
بازی امروز بایرن مونیخ و هانوفر

بازی بایرن مونیخ و هانوفر 

فوتبال جهان :

بازی بایرن مونیخ و هانوفر  / ماموریت بازیکنان بایرن مونیخ در مقابل هانوفر خیلی سخت نیست چرا که از چند هفته قبل باشگاه بایرین مونیخ قهرمانی خود را قطعی کرده است . ورزشگاه آلیانز آره نا میزبان بازی این دو تیم محبوب آلمان است .

بایرن مونیخ

شاگردان گواردیولا با کسب ۸۵ امتیاز از ۳۷ بازی در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند و قهرمانی خود را هفته گذشته است که مسجل کرده اند. آنها در ۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. حال باواریایی ها در آخرین بازی خود در بوندس لیگا میزبان هانوفر خواهند بود و به نظر نمی‌رسد که کار سختی پیش رویشان باشد. این آخرین حضور گواردیولا روی نیمکت بایرن در بوندس لیگا خواهد بود و سرمربی اسپانیایی در هر سه فصل حضورش در بایرن موفق به کسب قهرمانی بوندس لیگا شده است. حال باید دید او می‌تواند کار خود در بوندس لیگا را با پیروزی به پایان برساند یا خیر.

هانوفر

هانوفر با کسب ۲۵ امتیاز از ۳۳ بازی در رده ی هجدهم جدول قرار گرفته اند و مدتی است سقوطشان به دسته پایین تر قطعی شده است. آنها در ۵ بازی اخیر خود،‌ ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند و در فرم پرفراز و نشیبی قرار دارند. حال باید دید انگیزه لازم برای کسب نتیجه مقابل قهرمان لیگ در آلیانز آره نا در بازیکنان هانوفر وجود دارد یا نه. در ۵ تقابل اخیر دو تیم،‌۵ پیروزی برای بایرن به ثبت رسیده و هانوفر شانس بسیار اندکی برای کسب امتیاز از این بازی خواهد داشت.

با تشکر /https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازی بایرن مونیخ و هانوفر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *