برد 2 بر 0 بارسلونا برابر سلتیک

بارسلونا در دیداری خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه ۲-۰ سلتیک را شکست بدهد و به عنوان تیم اول گروه، راهی مرحله بعد شود.

ترکیب دو تیم از ابتدا :

سلتیک: لوستیگ، سیمونوویچ، اسویاتچنکو، ایساگیره، براون، آرمسترانگ، سینکلر، روگیچ، مک گوائر، دمبله، اورساتو
بارسلونا: تراشتگن، سرخی روبرتو، ماسچرانو، پیکه، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، آندره گومس، مسی، سوارز، نیمار

 

بارسایی ها که در دیدار رفت هم با هفت گل حریف اسکاتلندی را مغلوب کرده بودند، در دیدار دیشب هم دردسر چندانی نکشیدند و به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دست پیدا کردند.

 

سلتیک بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بود اما نتوانست موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه بارسا ایجاد کنند. پس از سپری شدن ۱۰ دقیقه ابتدایی، آبی و اناری ها پیش کشیدند و چند موقعیت خطرناک پیاپی روی دروازه سلتیک ایجاد کردند تا اینکه سرانجام در دقیقه ۲۴ به گل رسیدند.

پاس تماشایی نیمار به داخل محوطه جریمه، با ضربه والی تماشایی مسی از زاویه بسته وارد دروازه شد.

بعد از این گل کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد و بازیکنان بارسا علی رغم در اختیار داشتن مالکیت توپ، موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در مقابل تیم میزبان حتی می توانست در دقایق پایانی این نیمه به گل تساوی برسد اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا با برتری ۱-۰ به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم سلتیک بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه ۴۸ روی یک ضدحمله به گل برسد اما ضربه مک گوایر نتوانست قفل دروازه تراشتگن را باز کند.

پس از آن نوبت بارسایی ها بود که حملات خطرناک شان را از سر بگیرند و بعد از چند موقعیت خوب، در دقیقه ۵۵ به گل دوم رسیدند. خطای ایساگیره روی سوارز، یک ضربه پنالتی نصیب بارسا کرد و مسی با یک ضربه دقیق، حساب کار را ۲-۰ کرد.

در ادامه کمی از سرعت بازی کاسته شد اما باز هم این آبی و اناری ها بودند که بر بازی تسلط داشتند. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری دو گله بارسا به پایان رسید.

 

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برد ۲ بر ۰ بارسلونا برابر سلتیک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *