فرانسه 0-0 سوئیس ٬ یورو 2016

فرانسه 0-0 سوئیس ٬ یورو 2016
فرانسه 0-0 سوئیس ٬ یورو 2016
فرانسه 0-0 سوئیس ٬ یورو 2016

فرانسه ۰-۰ سوئیس ٬ یورو ۲۰۱۶

فرانسه ۰-۰ سوئیس ٬ یورو ۲۰۱۶  / فوتبال جهانتیم ملی فرانسه در حالی در مقابل تیم ملی سوئیس متوقف شد که با خیال راحت به عنوان سرگروه به مرحله ی بعد سعود کرد …

دیشب در سومین بازی مراحل گروهی جام ملت‌های اروپا فرانسه و سوئیس برابر هم به میدان رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر دو راهی مرحله بعد شوند.نخستین موقعیت جدی این بازی دقیقه سه رقم خورد، جایی که اولین کرنر برای فرانسوی‌ها به دست آمد و گریزمان توپ را جلوی دروازه سوئیس آورد اما ژورو این توپ را دور کرد.دقیقه شش سوئیسی‌ها توسط شقیری و لیششتاینر فرصتی را به وجود آوردند اما کوشینلی مانع رسیدن آنها به هدف شد.

دقیقه ۹ شار کرنری را برای سوئیسی‌ها روی تیر دوی دروازه فرانسه ارسال کرد، درست زمانی که ژورو می‌رفت تا کار را تمام کند پوگبا با کمی شانس موفق شد توپ را از روی خط برگرداند. این بازیکن دقیقه ۱۲ از فاصله هیجده متری توپی را به سمت دروازه سوئیس شوت کرد، زومر که در این صحنه نامطمئن نشان داد تنها توانست توپ را منحرف کرده و یک کرنر تقدیم خروس‌ها کند. این دروازه‌بان موقعیت حاصل از این کرنر را هم دفع کرده و دوباره توپ را به کرنر فرستاد، اما این بار واکنش بهتری از خود نشان داد.

فرانسه ۰-۰ سوئیس ٬ یورو ۲۰۱۶

پوگبا دقیقه ۱۸ بدون آنکه کسی مانعش شود رو به جلو یورش برد و از ۲۵ متری به سمت دروازه سوئیس شلیک کرد اما در شرایطی که زومر شانسی برای نجات دروازه‌اش نداشت، توپ به تیر برخورد کرد. دو دقیقه بعد سوئیسی‌ها در مقام جبران این حمله خطرناک برامده و مهمدی چسبیده به محوطه جریمه فرانسه به سمت دروازه‌شان شوت کرد، اما توپش ب اختلافی بسیار اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

هر چه از زمان بازی بیشتر سپری می‌شد دو تیم از لاک محافظه‌کاری که در دقایق ابتدایی مشاهده می‌شد بیشتر بیرون می‌آمدند و در تلاش برای امتحان کردن شانس‌های گلزنی خود بودند و در این میان فرانسوی‌ها بهتر عمل می‌کردند.

فرانسه ۰-۰ سوئیس ٬ یورو ۲۰۱۶

دقیقه ۳۹ برخورد فیزیکی پوگبا و گرانیت ژاکا پاره شدن پیراهن این بازیکن سوئیسی را به دنبال شد که بازی به همین دلیل برای لحظاتی متوقف شده تا ژاکا پیراهنش را عوض کند. دقیقه ۴۳ نوبت به امبولو رسید تا این اتفاق برایش رخ دهد. این نیمه از بازی در ادامه حادثه دیگری نداشت و دو تیم بدون زدن گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم اولین موقعیت برای سوئیسی‌ها به وجود آمد، امبولو یک تنه به سمت دروازه فرانسه پیشروی کرد و می‌رفت تا فرصت خطرناکی را در اختیار مهمدی قرار دهد، اما کوشینلی از راه رسید و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد. دقیقه ۵۱ رودریگز کرنری را روی تیر یک دروازه فرانسه ارسال کرد اما پیش از آنکه خطری ایجاد شود کابای با سر توپ را دور کرد.

فرانسه ۰-۰ سوئیس ٬ یورو ۲۰۱۶

دقیقه ۵۸ فرانسوی‌ها هم به اولین موقعیت خود در این نیمه دست پیدا کردند، پوگبا با پاسی سریع گریزمان را صاحب توپ کرد تا او با همکاری ژینیاک از دوازده متری به سمت دروازه سوئیس شوت کند اما این بار هم زومر دروازه سوئیس را نجات داد. بازی در این دقایق یاداور نیمه نخست شده بود اما ضربات نهایی بازیکنان دو تیم دقت لازم را نداشت و راهی به درون چارچوب دروازه‌ها پیدا نمی‌کرد.

دو مربی در دقایق واپسین این نیمه دست به چند تعویض در ترکیب خود زدند. در دقیقه ۸۵ یکبار دیگر پیراهن ژاکا پاره شد. این اتفاق به اضافه سانتر خطرناک ژمایلی در دقیقه ۹۰ که در محوطه جریمه فرانسه فرود آمد اما به هم‌تیمی‌هایش نرسید آخرین حوادث این نیمه بودند. سرانجام و در پایان نود دقیقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

 

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فرانسه ۰-۰ سوئیس ٬ یورو ۲۰۱۶”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *