حضور احتمالی زلاتان در السد رسانه ای شد

حضور احتمالی زلاتان در السد رسانه ای شد
حضور احتمالی زلاتان در السد رسانه ای شد

حضور احتمالی زلاتان در السد رسانه ای شد

حضور احتمالی زلاتان در السد رسانه ای شد / فوتبال جهان : رسانه های حاشیه خلیج فارش تیتر زدن و از احتمال پیوستن مهاجم سرشناس پاری سن ژرمن در ااسد خبر دادند . جذب مهاجم سوئدی میتواند بسیار به السد در آسیا کمک کند …

امروز بیشتر روزنامه های قطری به حضور احتمالی زلاتان ایبراهیموویچ در السد پرداخته و این جا به جایی را یکی از مهمترین اتفاقات روز دنیا قلمداد کردند که می تواند روی کیفیت فوتبال در این کشور حاشیه خلیج فارس تاثیرات فراوانی بگذارد.
روزنامه الرایه امروز در صفحه نخست خود در گزارشی پیرامون این موضوع نوشت:«حضور زلاتان در السد آن هم در کنار ژاوی هرناندز هم تیمی سابقش در بارسلونا می تواند قدرت دوچندانی به السد برای فصل آتی ببخشد. جایی که این مهاجم سوئدی سرشناس جایگزین بونجاح الجزایری خواهد شد تا ضعف های گلزنی السد را برطرف کند.البته برای جذب زلاتان السد باید با رقبای سرسخت اروپایی رقابت کند ولی با این حال همه طرفداران این باشگاه امیدوار هستند تا ایبراهیموویچ را نیز مثل ژاوی در تیم خودشان ببینند».
علنی شدن پیشنهاد السد به ایبراهیموویچ در حالی رقم خورد که بیشتر رسانه های معتبر اروپایی از منچستریونایتد به عنوان مقصد نهایی این مهاجم سوئدی نام می برند ضمن این که چینی ها هم با ارائه پیشنهادی نجومی بدشان نمی آید بازیکن سوئدی را به جمع ستاره های حال حاضر فوتبال این کشور اضافه کنند.

 

با تشکر / international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حضور احتمالی زلاتان در السد رسانه ای شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *