زیدان :ما برای حذف شدن به میدان نمیرویم

زیدان
زیدان
زیدان

زیدان :ما برای حذف شدن به میدان نمیرویم 

 

فوتبال جهان :

رئال مادرید فردا حساس ترین بازی فصل خود را در برنابئو برابر ولفسبورگ پیش رو دارد و اگر می خواهد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد باید حریف خود را با اختلاف سه گل شکست دهد.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این بازی خساس به خبرنگاران گفت:” این اولین بازی بزرگی نیست که به عنوان مربی پیش رو دارم. در این مدت در بازی های زیادی هدایت رئال را بر عهده داشته ام. برای هر بازی مسلما استرس دارم و برای بازی فردا هم تحت فشار هستم ولی نگرانی اصلا. به هیچ وجه نگران نیستم چون بازیکنانم را کاملا آماده و متمرکز می بینم. هر زمان که آنها اینگونه هستند، از میزان فشار روی من کمتر می شود.”

هشدار مدیر ورزشی ولفسبورگ در مورد احتمال اشتباهات داوری:” من هرگز در مورد داوری حرف نمی زنم. در بازی رفت هم اظهارنظری نکردم حالا هم نمی کنم. داور فردا کار خودش را انجام خواهد داد ما هم کار خودمان را.”

بنزما:” مصدومیت کریم ۱۰۰ درصد بهبود پیدا کرده و هیچ مشکلی برای بازی فردا نخواهد داشت.”

مهمترین توصیه برای بازگشت:” بازی فردا بازی بسیار مهمی است شاید مهمترین بازی فصل ما و این را خوب می دانیم. در این دیدار باید با تفکر و تعقل وارد زمین شویم و خونسرد باشیم. نمی توان یک ربعه کار ولفسبورگ را تمام کرد. یک گل دریافت کنیم کار برای ما پیچیده خواهد شد اما این را هم می توان جبران کرد. باید از همان دقیقه اول تا پایان بازی متمرکز باشیم. صبور بودن چیزی است که دوست دارم فردا در بازیکنانم ببینم.”

۱۴ سال از آخرین بازگشت رئال:” خوب به یاد ندارم که سال ۲۰۰۲ برابر جبران شکست ۲-۱ برابر بایرن چه کار کردیم اما این در ذات رئال است که بازگشت های فوق العاده داشته باشد. فردا نیز یک چنین دیداری پیش رو داریم. نیاز نبوده که با بازیکنان در این مورد خیلی حرف بزنم. کافی است همه فردا متحد باشیم. در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ دهد. وقتی پیکه به ما گل زد، اختلاف ما با بارسا به ۱۳ افزایش یافته بود اما حالا در ۴ امتیازی آنها هستیم.”

رئال برای حذف آمادگی دارد؟ ” رئال هرگز برای حذف شدن آماده نیست. رئال همواره خود را برای صعود به مراحل بالا مهیا می کند چون پرافتخارترین باشگاه اروپا هستیم. نگران چیزی نیستم و بهترین راه شروع کردن یک مسابقه، آسوده خاطر بودن و مثبت فکر کردن است. من همیشه مثبت فکر می کنم و این خصوصیت زمانی که فوتبال بازی می کردم نیز بسیار به کمک من آمد. به خودمان و کارهایی که می توانیم انجام دهیم ایمان دارم.”

 

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زیدان :ما برای حذف شدن به میدان نمیرویم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *