عجیب ترین پیشنهاد از طرف نیمار به بارسلونا

عجیب ترین پیشنهاد از طرف نیمار به بارسلونا
عجیب ترین پیشنهاد از طرف نیمار به بارسلونا
عجیب ترین پیشنهاد از طرف نیمار به بارسلونا

عجیب ترین پیشنهاد از طرف نیمار به بارسلونا 

فوتبال جهان :

مساله همراهی نیمار با تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا و بازی های المپیک ریو، به یک معضل برای باشگاه بارسلونا بدل شده است.
پیشنهاد عجیب نیمار به باشگاه بارسلونا
به گزارش “ورزش سه”، به همین منظور سه هفته پیش دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل به بارسلونا آمد تا با لوئیس انریکه نشستی خصوصی داشته باشد. خروجی این جلسه هنوز اعلام نشده اما مشخص است که دو طرف هنوز در مورد نیمار به جمع بندی خاصی نرسیده اند.

گلوبو اسپورت برزیل امروز ادعا کرد که نیمار به باشگاه بارسلونا طرحی پیشنهاد داده مبنی بر اینکه در صورت صعود برزیل به یک چهارم نهایی کوپا آمریکا، او برای کشورش به میدان خواهد رفت و در بازی های المپیک نیز از ابتدا حضور خواهد یافت.

کوپا آمریکا از ۴ ژوئن در آمریکا آغاز خواهد شد و بازی فینال این مسابقات نیز ۲۷ ژوئن برگزار می شود. بازی های المپیک نیز از مرداد ماه( ۴ تا ۲۰ آگوست) در ریو شروع خواهد شد. بدین ترتیب نیمار تنها می تواند یک ماه تعطیلات پیش فصل داشته باشد و اردوی پیش فصل بارسلونا را از دست خواهد داد.

حضور نیمار در کوپا آمریکا برای کمپانی نایکی بسیار حائز اهمیت است و غیبت این فوق ستاره برای نایکی بسیار گران تمام خواهد شد بخصوص که کمپانی رقیب یعنی آدیداس، اعجوبه ای همچون مسی را در اختیار دارد. این در حالی است که باشگاه بارسلونا تمایل دارد تا نیمار فقط در بازی های المپیک شرکت کند. باید دید در نهایت چه تصمیمی در این مورد اتخاذ خواهد شد و آیا شاهد حضور نیمار در کوپا آمریکا خواهیم بود یا خیر.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عجیب ترین پیشنهاد از طرف نیمار به بارسلونا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *