توان وین رونی تمام نشدنی است

وین رونی
وین رونی
وین رونی

توان وین رونی تمام نشدنی است 

وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلستان و منچستریونایتد اعتقاد دارد که هنوز توان بسیاری برای بازی کردن در تیم ملی انگستان و تیم باشگاهی اش دارد و می خواهد در یورو ۲۰۱۶ هم بازی کند.

رونی که به خاطر مصدومیت زانو از ماه فوریه نتوانسته در میادین ظاهر شود جایش را در تیم ملی انگلستان به بازیکنانی چون جیمی واردی و هری کین داده است که در بازی های دوستانه ی اخیر این تیم به عنوان مهاجمین انگلوساکسون ها بازی کرده اند.

با آمدن بازیکنانی همچون واردی و کین و دنیل استوریج و دنی ولبک، نسل جدیدی به فوتبال انگلستان پا گذاشته است که هواداران و مفسران فوتبال انگستان را بر این ظن استوار کرده که وینی رونی دیگر جایی در تیم ملی انگلستان ندارد، و نمی تواند در یورو در تیم هاجسون جایی داشته باشد.

اما وین رونی ۳۰ ساله نمی خواهد به این زودی ها پا پس بکشد.

او در مصاحبه با مجله ای فوتبالی گفته است:

 

فکر می کنم بتوانم چند سال دیگر بازی کنم. سعی م را خواهم کرد. اول از همه به تیم کمک می کنم و بعد اگر بتوانم گل می زنم و سپس به شرایط عالی ام باز می گردم. طی دوسال گذشته برای تیم ملی انگلستان خوب بازی کرده ام و گل های زیادی زده ام. رکورد گلزنترین بازیکن تاریخ انگلستان در دست سر بابی چارتون بود و شکستن آن برای من به خاطر نام بابی چارتون ویژگی خاصی داشت. این چیزی ست که می خواهم پی اش را بگیرم. تا جایی که بتوانم گلزنی می کنم. من پیش از مصدومیت وضعیت خوبیداشتم و پس از ان اوضاع اندکی تفاوت کرد. اما شما همیشه باید نگاهتان به آینده باشد و قدم هایتان را به سوی پیشرفت بردارید.

من فکر می کنم که بازیکن متفاوتی هستم. نمی خواهم خودم را دست بالا بگیرم و با دیگران مقایسه کنم. من فقط چیزی که پیش رویم هست را می بینم و مطمئنم که می توانم در تابستان در بهترین وضعیتم قرار بگیرم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “توان وین رونی تمام نشدنی است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *