لیورپول – چلسی٬ ورزشگاه آنفیلد

لیورپول - چلسی٬ ورزشگاه آنفیلد
لیورپول - چلسی٬ ورزشگاه آنفیلد
لیورپول - چلسی٬ ورزشگاه آنفیلد

لیورپول – چلسی٬ ورزشگاه آنفیلد

 

فوتبال جهان گرارش میدهد :

امروز ورزشگاه آنفیلد میزبان بازی چلسی و لیورپول است .  در حالی که تکلیف این دو تیم در جدول رده بندی مشخص شده است ٬ هر دو تیم انگیزه های دیگری دارند و احتمال میرود بازی بسیار پرگل و جذابی برای تماشاگران از آب دربیاد .

لیورپول
شاگردان یورگن کلوپ با کسب ۵۸ امتیاز از ۳۶ بازی در رده ی  هشتم جدول قرار گرفته اند و فاصله زیادی با تیم نهم جدول یعنی چلسی دارند. لیورپول این فرصت را دارد تا با کسب پیروزی در خانه، به رده ی هفتم جدول صعود کند و فاصله خود را با تیم‌های بالاتر کاهش دهد. آنها در ۵ تقابلاخیر، ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی کسب کرده اند و در فرم نه چندان خوبی قرار دارند. حال باید دید در ادامه پیروزی‌های خود در آنفیلد، این بار هم می‌توانند چلسی را شکست دهند یا شرایط برای آنها تغییر خواهد کرد.

چلسی
شاگردان گاس هیدینک با کسب ۴۸ امتیاز از ۳۶ بازی در رده ی نهم جدول قرار گرفته اند و ۱۰ امتیاز با تیم بالادستی یعنی لیورپول فاصله دارند. آنها در ۵ بازی اخیر، ۳ شکست، ۱ تساوی و ۱ پیروزی کسب کرده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. همچنین تقابل‌های اخیر دو تیم نیز نتایجی تقریبا برابر به همراه داشته است. در این ۵ تقابل اخیر، ۲ پیروزی برای چلسی،‌ ۲ تساوی و ۱ پیروزی برای لیورپول حاصل شده است چلسی انگیزه ای به جز کسب پیروزی برای خوشحال کردن هواداران و اعاده حیثیت نخواهد داشت و باید دید شاگردان گاس هیدینک چگونه در این دیدار حساس خارج از خانه ظاهر خواهند شد.

 

با تشکر

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “لیورپول – چلسی٬ ورزشگاه آنفیلد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *