ترکیب اصلی لیورپول در فینال لیگ اروپا قطعی نیست

یورگن کلوپ
یورگن کلوپ

ترکیب اصلی لیورپول در فینال لیگ اروپا قطعی نیست

 

فوتبال جهان :

یورگن کلوپ : تمام بازیکنان لیورپول شانس بازی در فینال لیگ اروپا را دارند . و هیچ تصمیمی برای ترکیب اصلی گرفته نشده است . خودمم نمیدانم واقعا چه کسانی چهارشنبه شب بازی خواهند کرد چرا که همه ی بازیکنانم روزهایی خوبی را سپری میکنند .

کلوپ در هفته های اخیر به دلیل حضور در یک هشتم و نیمه نهایی لیگ اروپا مجبور به استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب تیمش بوده است و ۲۷ بازیکن مختلف از ابتدای ماه آپریل تا به حال در ترکیب لیورپول قرار گرفته اند. حال او در مصاحبه با لیورپول اکو عنوان کرد که در فینال هم جای هیچ بازیکنی تضمین شده نیست.
او گفت: البته که فرصت بازی کردن برای همه وجود دارد. چه کسی می‌داند ترکیب تیم در چهارشنبه بعد چه خواهد بود؟ خودم هم نمی‌دانم. خوشبختانه مصدومان ما در حال بازگشت از مصدومیت هستند و واقعا انتخاب سختی خواهیم داشت ولی حتی یک لحظه هم به ترکیب تیم مقابل سویا فکر نکرده ام. هیچکس از اینکه در بازی قبلی تیم استراحت کرد خوشحال نشد. همه دوست داشتند که بازی کنند. آدام لالانا، امره جان، لوورن و … همه دوست داشتند که بازی کنند و این شرایط خوبی است. نمی‌خواهم فشاری بر روی بازیکنان ایجاد کنم ولی آنها باید نشان دهند که آماده فینال هستند.

با تشکر 

https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ترکیب اصلی لیورپول در فینال لیگ اروپا قطعی نیست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *