رونالدو و ابراهیموویچ ناکامان یورو 2016

رونالدو و ابراهیموویچ ناکامان یورو 2016
رونالدو و ابراهیموویچ ناکامان یورو 2016
رونالدو و ابراهیموویچ ناکامان یورو 2016

رونالدو و ابراهیموویچ ناکامان یورو ۲۰۱۶

رونالدو و ابراهیموویچ ناکامان یورو ۲۰۱۶ / فوتبال جهان : در این گزارش ناکامی دو چهره را روایت میکنیم که قبل از یورو ۲۰۱۶ خیلی از طرفداران آنها ٬ به موفقیت و درخشش انها ایمان داشتند …

یورو ۲۰۱۶ از کم گل ترین یوروهای اخیر بوده است. بازیکنانی چون ابراهیموویچ و رونالدو و لواندوفسکی و هری کین هنوز نتوانسته اند دروازه حریفان را باز کنند.

نام تمام مهاجمانی که در بالا آمد، در رقابت های داخلی تیم های باشگاهی خود در  فصل گذشته آنقدر گلزنی کرده بودند که در میان ۱۰ بازیکن نامزد کفش طلای اروپا قرار داشتند.

آنها به همراه یکدیگر ۱۴۸ گل در فصل ۲۰۱۵/۱۶ به ثمر رسانده اند. اما در یورو به شدت با گلزنی مشکل دارند. مهاجمان برتر اروپا در برجسته ترین رقابت این قاره هنوز پایشان به گلزنی باز نشده است. برای مثال بازیکنی مثل ابراهیموویچ هنوز یک شوت هم در دو بازی تیم ملی سوئد به سمت دروازه حریفان راهی نکرده است.

به علاوه مهاجمانی که نامشان آمد، دیگر بازیکنان گلزن لیگ های اروپایی هم در گلزنی ناکام بوده اند. از جمله توماس مولر. در این میان از بازیکنان نام آشنایی که گلزنی کرده اند می توان جیمی واردی و آنتوان گریزمان را نام برد که برای تیم های خود سرور آفرین بوده اند.

گرت بیل که در دور مقدماتی یورو ۶ گل به ثمر رسانده بود، در دو باز ی تیم ملی ولز دو گل زده که هر دوی آنها روی ضربه های ایستگاهی بوده است.

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رونالدو و ابراهیموویچ ناکامان یورو ۲۰۱۶”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *