شکست آلمان در مقابل اسلواکی

شکست آلمان در مقابل اسلواکی
شکست آلمان در مقابل اسلواکی
شکست آلمان در مقابل اسلواکی

شکست آلمان در مقابل اسلواکی

شکست آلمان در مقابل اسلواکی : فوتبال جهان : در یک دیدار دوستانه آلمان با نتیجه ۳ بر ۱ از اسلواکی شکست خورد . آلمان در حال آماده سازی برای یورو ۲۰۱۶ است …

بازی را شاگردان لوو در تیم ملی آلمان بهتر آغاز کردند. روی حملات مختلف این تیم در دقایق ابتدایی، ماریو گوتزه درون محوطه جریمه در دقیقه ۱۲ توسط کوچکا سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. ماریو گومز، مهاجم بشیکتاش ترکیه، مطابق انتظار پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد با ضربه تمام کننده خود گل اول را وارد دروازه حریف کند.

 

شکست آلمان در مقابل اسلواکی

 

پس از این گل اما واکنش بازیکنان اسلواکی بسیار خوب بود. آن ها نشان دادند که از انگیزه زیادی برای کسب نتیجه خوب در این دیدار دوستانه دشوار برخوردار هستند. با این حال آلمانی ها نیز در ضد حمله خطرناک نشان می دادند و روی چند صحنه به شدت دروازه اسلواکی را تهدید کردند.

 

در دقیقه ۴۱ مارک همسیک، هافبک مشهور اسلواکی، بار دیگر توانایی هایش را در شوت زنی نشان داد و با ضربه تماشایی اش از راه دور موفق شد دروازه بدون مانوئل نویر تیم ملی آلمان را باز کند تا حساب کار ۱-۱ شود.

 

در آخرین دقیقه نیمه اول اسلواکی شگفتی را تکمیل کرد. روی کرنر ارسالی بازیکن اسلواکی نوبت به دوریس رسید تا با ضربه تمام کننده خود دروازه لنو را باز کند تا بازی در نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به سود آلمان خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم لوو سه تعویض انجام داد: درون دروازه مارک آندره تر اشتگن را به جای برند لنو به زمین آورد و جولیان وایگل و جولیان برانت را هم به ترتیب جانشین سامی خدیرا و ماریو گومز کرد. شش دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که یورای کوکا توانست با شوتی سرکش از روی نقطه پنالتی توپ را از لای پاهای تر اشتگن وارد دروازه آلمان کرد تا تیم لوو با ۳-۱ عقب بیفتد.

 

شکست آلمان در مقابل اسلواکی

 

آنها دقیقه ۶۱ باز هم موقعیت داشتند توسط همسیک از سه متری گل چهارم را هم وارد دروازه ژرمن‌ها کنند اما تر اشتگن این بار مانع فرو ریختن دروازه‌اش شد.

 

در این دقایق بندیکت هوودس هم به جای جروم بواتنگ و آندره شورله هم به جای یوشوا کیمیچ به زمین آمدند اما هیچیک از آنها نتوانستند حرکت خاضی برای مانشافت صورت دهند؛ تنها در دقیقه ۸۲ برانت گوتزه را روی تیر دو پیدا کرد اما این هافبک بایرنی فقط چند سانتیمتر از توپ عقب ماند تا این فرصت برای آلمان از دست برود و این تیم در پایان با حساب ۳ بر ۱ مغلوب میهمان خود شود.

با تشکر / international.abipooshan.ir

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شکست آلمان در مقابل اسلواکی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *