رونالدو: انتقادات اهمیت ندارد

رونالدو: انتقادات اهمیت ندارد
رونالدو: انتقادات اهمیت ندارد
رونالدو: انتقادات اهمیت ندارد

رونالدو: انتقادات اهمیت ندارد

رونالدو: انتقادات اهمیت ندارد / فوتبال جهان : رونالدو ستاره ی پرتغالی تیم رئال مادرید گفت به انتقادات اهمیتی نمیدهم و با تلاش سعی میکنم بهترین باشم . رئال مادرید با گل رونالدو قهرمان چمپیونزلیگ شد .

ستاره پرتغالی روز شنبه موفق شد با برتری مقابل اتلتیکو در ضربات پنالتی، جام یازدهم را برای رئال مادرید به دست بیاورد. او این فصل ۵۱ گل به ثمر رسانده بود که ۱۶ گل آن در چمپیونزلیگ ثبت شده بود. با این حال او در فینال عملکرد خوبی نداشت و در جریان بازی کاملا گم بود. پس از اینکه انتقاداتی از او به عمل آمد، فوق ستاره پرتغالی گفت که به این انتقادات اهمیتی نمی‌دهد.

او گفت:” من به این انتقادات اهمیتی نمی‌دهم. من همیشه افرادی که من را دوست دارند در اطرافم نگه می‌دارم. بنابراین این قهرمانی به آنها و افرادی که همیشه من را حمایت می‌کنند تعلق دارد، هوادارانم در پرتغال و سرتاسر جهان.”
رونالدو با احتساب این فصل، اولین بازیکن تاریخ است که در ۶ فصل پیاپی بیش از ۵۰ گل به ثمر رسانده است. او در این رابطه گفت:” این فصل بیش از ۴ هزار دقیقه در زمین بوده ام. دوباره بیشترین دقایق بازی برای من بود و این برایم خیلی اهمیت دارد. این نشان می‌دهد که هنوز خوب هستم، هنوز از لحاظ بدنی احساس آمادگی می‌کنم، همینطور از لحاظ ذهنی. اگر در مورد خستگی از من سوال کنید پاسخم مثبت است. من خیلی دقایق با این پاها بازی کرده ام ولی هنوز اینجا هستم و همیشه خواهم بود. به تیم نشان دادم که در لحظات خوب و بد در کنارشان هستم. این باعث شد احساس افتخار کنم. برای ۷ سال است که ۵۰ گل در هر فصل می‌زنم ولی همیشه از خودم بیشتر می‌خواهم.

 

با تشکر /https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رونالدو: انتقادات اهمیت ندارد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *