انگلیس 1-2 ایسلند٬ یورو 2016

انگلیس 1-2 ایسلند٬ یورو 2016
انگلیس 1-2 ایسلند٬ یورو 2016
انگلیس 1-2 ایسلند٬ یورو 2016

انگلیس ۱-۲ ایسلند٬ یورو ۲۰۱۶

انگلیس ۱-۲ ایسلند٬ یورو ۲۰۱۶ / فوتبال جهان : نتیجه ی تاریخی برای ایسلندی ها !! تیم ملی ایسلند توانست با نتیجه ی ۲ بر ۱ تیم بزرگ انگلیس را شکست دهد و به مرحله ی یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ برسد ..

شاگردان روی هاجسون در این دیدار ابتدا با گل وین رونی پیش افتادند اما در ادامه دو گل خوردند و با یک شکست غیرمنتظره، از دور رقابت ها کنار رفتند.

انگلیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها ۴ دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. فرار رحیم استرلینگ از تله آفساید مدافعان ایسلند، او را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و خطای هالدورسون، یک ضربه پنالتی نصیب سه شیرها کرد. وین رونی پشت ضربه قرار گرفت و گل اول بازی را به ثمر رساند.

اما این برتری تنها دو دقیقه تداوم داشت و راگنار سیگوردسون در دقیقه ۶ کار را به تساوی کشید. روی یک ارسال به محوطه جریمه سه شیرها، کاری آرناسون با ضربه سر توپ را به سیگودرسون رساند و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند تا اینکه در دقیقه ۱۸، ایسلند به گل دوم رسید. روی یک حرکت هماهنگ در پشت محوطه جریمه انگلیس، سیگتورسون با ضربه ای تماشایی، هارت را مغلوب کرد.

بعد از این گل شاگردان هاجسون بازی را در دست گرفتند و چند بار تا باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت در نیمه اول گل دیگری به ثمر نرسید و این نیمه با برتری ۲-۱ ایسلند به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات انگلیس آغاز شد اما اولین موقعیت جدی این نیمه را ایسلند در دقیقه ۵۴ ایجاد کرد. روی یک ارسال روی دروازه انگلیس، راگنار سیگوردسون با یک ضربه برگردان می توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما هارت دروازه انگلیس را نجات داد.

برتری انگلیس و مالکیت این تیم بر توپ و میدان ادامه داشت و در مقابل ایسلندی ها به دنبال زدن گل سوم از روی ضدحملات بودند اما موقعیت های هیچ یک از دو تیم به نتیجه نرسید و در نهایت ایسلند با همان نتیجه نیمه اول به پیروزی رسید.

با تشکر 

https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انگلیس ۱-۲ ایسلند٬ یورو ۲۰۱۶”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *