یواخیم لوو ٬بازیکنانم بی‌نقص بودند

یواخیم لوو ٬بازیکنانم بی‌نقص بودند
یواخیم لوو ٬بازیکنانم بی‌نقص بودند
یواخیم لوو ٬بازیکنانم بی‌نقص بودند

یواخیم لوو ٬بازیکنانم بی‌نقص بودند

یواخیم لوو ٬بازیکنانم بی‌نقص بودند / فوتبال جهان : لوو در مصاحبه ی خود اعلام کرد همه ی بازیکنانم خوب بازی کردند و ما به معنای واقعی یک تیم بودیم و توانستیم با ۳ گل اسلواکی را شکست دهیم .

ساعتی پیش در ادامه مرحله یک‌هشتم پایانی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ آلمان موفق شد با یک بازی کاملا برتر و با سه گل بواتنگ، گومز و دراکسلر از سد حریف خود اسلوواکی بگذرد و راهی مرحله بعدی شود.
بعد از پایان این مسابقه یواخیم لوو گفت:” روی هم رفته خیلی خیلی خوب بودیم. کاملا روی بازی کنترل داشتیم و فضاها را به خوبی اشغال کرده بودیم. بطور معمول جروم بواتنگ موقع کرنر فقط برای پوشش سایر بچه‌ها جلو می‌آید اما طبعا امروز حرکت بسیار هنرمندانه‌ای انجام داد.

ما واقعا عالی ظاهر شدیم. دراکسلر هم از همان بازی‌های نخست کارش را خوب انجام می‌داد؛ من از او خواسته بودم شجاعانه بازی کند و به فضاهای خالی برود. او امروز گل دوم را عالی مهیا کرد و گل سوم را هم خودش زد که اینها محصول تمرین‌های جدی و خوبی بود که پشت سر گذاشت.

ما امروز ابدا اجازه ندادیم اسلوواکی بازی‌اش را بکند و در کارهای دفاعی هم بی‌نقص بودیم. همه بی‌نقص بودند؛جلوی زمین اوزیل، گومز و دراکسلر نیز.

 

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “یواخیم لوو ٬بازیکنانم بی‌نقص بودند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *