تقدیر بایرنی ها از دانته

دانته مدافع برزیلی که یک ماه قبل از بایرن جدا و ولفسبورگی شد، شب گذشته در آغاز هفته ششم بوندسلیگا مقابل تیم سابقش بازی کرد. پیش از سوت شروع این مسابقه مسئولان بایرن برای خداحافظی رسمی، با دسته گل به استقبال این بازیکن رفتند و ۷۵۰۰۰ تماشاگر حاضر در استادیوم آلیانس آرنا به تشویق او پرداختند و یکی از تصنیف‌های نوشته شده توسط وی (که در کنار ورزش به موسیقی حرفه‌ای نیز می‌پردازد) در ورزشگاه نواخته شد.
این مدافع ۳۱ ساله درمورد احساسش نسبت به این دیدار گفت:” مسلما از حضور دوباره در این شهر احساسی وصف‌ناشدنی دارم. سه سالی که عضو بایرن بودم دوران خوبی بود و خاطرات خوب بسیاری برایم برجا گذاشت. راستش از صمیم قلب می‌گویم که دلم برای همه خیلی تنگ می‌شود، من در مونیخ دوستان بسیاری پیدا کردم از بازیکن و مشاور گرفته تا هوادار. Mia san mia همیشه در من می‌ماند: روحیه همیشه برد خواستن و علی‌رغم موفقیت‌ها آرام نگرفتن. مسئولان ولفسبورگ هم اینرا می‌دانستند و برای همین مرا به تیمشان بردند.

گفتنی است دانته که سال ۲۰۱۲ از بروسیا مونشن‌گلادباخ جدا شد و به بایرن پیوست، ۱۳۳ بار پیراهن باواریایی‌ها را بر تن کرد که حاصل آن سه قهرمانی بوندسلیگا، دو قهرمانی جام حذفی، یک چمپیونزلیگ، جام باشگاه‌های جهان و سوپرکاپ یوفا بود. وی با وجود اعتبار قراردادش با بایرن تا سال ۲۰۱۷ به دلیل اینکه این اواخر به نظر می‌رسید جایی در تفکرات پپ گواردیولا ندارد، در اتفاقی کاملا قابل پیش‌بینی از این تیم جدا شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تقدیر بایرنی ها از دانته”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *