گابی : هرچه ژاوی بگوید گوش میکنیم

گابی در آکادمی اتلتیکو توانست رشد کند و به تیم اصلی برسد و پس از سه فصل حضور در این تیم و حضور قرضی در ختافه، در نهایت راهی زاراگوزا شد. پس از ۴ سال حضور در این تیم و عملکردی درخشان، در سال ۲۰۱۱ او به اتلتیکو بازگشت و توانست بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو بسته و یکی از موفق ترین دوره های تاریخ اتلتیکو را رقم بزند. با این حال او در سال ۲۰۱۸ پس از ۷ سال از تیمش جدا شد و راهی السد قطر شد تا هم بازی ژاوی در این تیم شود. حال او دلتنگ روزهای گذشته با اتلتیکو است.

ستاره سابق تیم سیمئونه گفت:” چولو از من می‌خواست که در همه امور تیم دخالت کنم، نه فقط در دفاع کردن بلکه در حملات نیز من شرکت داشتم و گارد دفاعی تشکیل می‌دادم. وقتی توپ لو می‌رفت من به حریف فشار می‌آوردم. ما در همه چیز دخالت داشتیم. سیمئونه واقعا شخصیت خاصی در فوتبال است و دلم برای روزهای خوب با او و اتلتیکو تنگ شده است. فکر نمی‌کردم که جدایی از این تیم انقدر دشوار باشد.”

گابی درباره هم بازی شدن با ژاوی در السد گفت:” هر چه او بگوید گوش می‌کنیم زیرا او با این تفکرات به موفقیت رسیده است. اینطور نبود که در یک سبکی او استانداردهای لازم را داشته باشد بلکه او بهترین در سبک خود بود. دیگر در اتلتیکو نیستم ولی به هرچه که او می‌گوید باور دارم. اما وقتی نوبت من می‌شود، او به من اجازه کار کردن می‌دهد زیرا آنها هم روزهای سختی را مقابل اتلتیکو و تیم ما سپری کرده اند. بارسا از روبرو شدن با تیم ما هیچوقت خوشحال نبود زیرا هیچگاه فضایی برای موفقیت به دست نمی‌اورد و برتری نسبت به ما نداشت. سبک های فوتبالی زیادی در دنیا هستند و به همین علت این ورزش انقدر جذاب است.”

گابی درباره سبک اتلتیکو گفت:” نمی‌دانم می‌توانیم به سبک دیگری هم بازی کنیم یا نه. البته پاسخ اینکه می‌توانیم یا نه، مشخص است. البته که می‌توانیم ولی نمی‌دانم که پیروز هم می‌شویم یا نه. با عملکرد بسیار خوبی که سیمئونه در این مدت داشته، چه کسی جرات دارد که تلاش کند سبک دیگری بازی کند. شاید روزی که چولو تیم را ترک کند این اتفاق بیفتد ولی حالا سبک تیم اینگونه است و تغییر دادن آن دیوانگی خواهد بود.”

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گابی : هرچه ژاوی بگوید گوش میکنیم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *