پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید
پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید
پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

فوتبال جهان گزارش میدهد : اسپانیا رکوردار قهرمانی هستند با ۱۵ بار … که توسط دو باشگاه محبوب اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید فتح شده است … همراه ما باشید با مشروح خبر …

اسپانیایی ها تا کنون ۱۵ بار این جام را توسط دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا کسب کرده اند و از این حیث رکورددار هستند. این دو تیم در فینال لیسبون سال ۲۰۱۴ هم مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که با پیروزی ۴ بر یک کهشکانی ها به پایان رسید و رئالی ها دسیما یا دهمین قهرمانی را کسب کردند. حال این بار آنها در فکر فتح اوندسیما (یازدهمین قهرمانی) هستند.

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

 

رئال مادرید

 

رئال تیم اول شهر مادرید لیگ قهرمانان را با یک برد چهار گله برابر شاختار آغاز کرد و  بعد از ۵ بازی فقط ۲ امتیاز از دست داد تا با اقتدار در صدر گروه خود قرار بگیرد، در گروهی  که  پاری سن ژرمن، شاختار دونتسک  و مالمو هم در آن حضور داشتند. اما نتایج بد تیم در لالیگا در زمان بنیتز هواداران را نسبت به موفقیت در لیگ قهرمانان نا امید کرده بود.

بعد از انتخاب زیدان  هواداران به موفقیت در اروپا امیدوار شدند البته قرعه مناسب هم به آنان کمک کرد تا به فینال راه یابند.

رئالی ها در مجموع در دیدار رفت و برگشت با ۴ گل رم را از پیش رو برداشتند تا به جمع هشت برتر برسند. در این مرحله رئال به قرعه ای مناسب به نام وولفسبورگ برخورد کرد اما اتومبیل لوکس رئال در بازی رفت در دست انداز وولفسبورگ گرفتار شد بازی همراه با غرور این تیم با باخت ۲-۰ برابر وولفسبورگ همراه شد اما در بازی برگشت با هتریک رونالدو رئال به زندگی بازگشت.

سیتی قربانی بعدی رئال بود اما رئال در مجموع  فقط با یک اختلاف از سد سیتی گذشت تا به فینال سن سیرو راه یابد. حالا آنها باید برابر تیم جنگنده سیمئونه به میدان بروند. تیم سیمئونه با بازی های مبتنی بر خشونت و قدرت بالا به همراه دفاع سازمان یافته به فینال راه یافته است.

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

 

اتلتیکو مادرید

 

تیم دوم شهر مادرید در یکی از آسان ترین گروه های لیگ قهرمانان جای گرفت، آنها با گالاتاسرای، آستانه قزاقستان و بنفیکا پرتغال روبرو شد و با ۴ برد یک مساوی و یک باخت به عنوان صدر نشین به مرحله حذفی راه یافت.

تقابل با آیندهوون در مرحله حذفی باز هم قرعه خوبی برای شاگردان سیمئونه بود اما آنها به سختی و با برد در ضربات پنالتی به دور بعد راه یافتند. اما اتلتیکو مادرید در دو مرحله یک چهارم و نیمه نهایی سخت ترین قرعه ممکن به آنها رسید، در یک چهارم در تقابل با بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳-۲ به نیمه نهایی رفت.

 

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

در مرحله نیمه نهایی آنها با بایرنی روبرو شدند که همگان آنها را شانس اول قهرمانی می دانستند اما آنها در پایان به لطف گل زده در خانه حریف به فینال راه یافتند. آنها قطعا حریف ساده ای برای همشهری خود نخواهند بود.

نکاتی در خصوص تیم های فینالیست:

 

رئال مادرید:

 

– رئال مادرید ۱۴ بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و ۱۰ قهرمانی را  به نام خودکرده و از این حیث رکورد دار است.

– رئال تنها تیمی است که پنج بار به صورت  متوالی این رقابت ها را کسب کرده است. (۱۹۵۵/۵۶ – ۱۹۵۶/۵۷ – ۱۹۵۷/۵۸ – ۱۹۵۸/۵۹ – ۱۹۵۹/۶۰)

-رئال از ۱۲ بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به ۹ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست رسیده است.

– رئالی ها از ۱۲ بازی ۱۰ بار دروازه خود را بسته نگه داشته اند و در رقابت های امسال ۵ گل از دو تیم دریافت کرده اند.

– کریستیانو رونالدوتا کنون ۱۶ گل به ثمر رسانده است و می تواند رکورد فصل ۲۰۱۳/۱۴ را بشکند. وی در آن فصل ۱۷ گل به ثمر رسانده بود.

– رونالدو در دو بازی گذشته خود ۴ گل به ثمر رسانده است و پشت سر سوارز ۴۰ گله با ۳۵ گل در رده دوم جدول گلزنان لالیگا قرار گرفت. رونالدو برای ششمین فصل متوالی است که بیشتر از ۳۰ گل به ثمر رسانده.

– گرت بیل ۱۹ گل در ۲۱ بازی و کریم بنزما ۲۴ گل در ۲۶ بازی به ثمر رسانده اند و بهترین عملکرد را از زمان پیوستن به رئال مادرید داشته اند.

– رافائل رواران فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست دا و آلوارو آربلوا برای این دیدار آماده است.

 

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

 

– رئال مادرید طی هفت فصل متوالی گذشته بیش از ۱۰۰ گل در لالیگا به ثمر رسانده است، اما تنها یک بار جام قهرمانی را کسب کردند.

– رئال ۱۳ گل خارج از محوطه جریمه به ثمر رسانده است که از هر تیم دیگری بالاتر قرار دارد.

– زیدان از لحاظ کسب امتیاز از هر مربی دیگر رئال بهترین بوده است. او ۱۷ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست  در ۲۰ بازی کسب کرده، که مجموع آنها ۵۳ امیتاز می شود.

– رئال مادرید از ۱۲ بازی گذشته خودش مقابل اتلتیکو مادرید به دو پیروزی رسیده، که هر دو آن ها در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. (اولین آن در فینال سال ۲۰۱۴ است و دومین آن در دیدار برگشت مرحله یک چهار نهایی فصل ۲۰۱۴/۱۵)

 

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

 
اتلتیکو مادرید

 

– اتلتیکو مادرید برای سومین بار است که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. آنها در سال های ۱۹۷۴، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ در فینال حضور داشتند. آنها تا کنون ۲ فینال را از دست داده اند. اولین بار در مقابل بایرن مونیخ و دومین بار در مقابل همین رئال مادرید.

– اتلتیکو از ۱۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا به هفت پیروزی رسیده و در شش بازی کلیت شیت کرده است.

– اتلتیکو مادرید در این فصل تنها ۱۸ گل دریافت کرده است و در میان پنج لیگ معتبر اروپایی کمترین گل خورده را دارد.

– جان اوبلاک در رقابت های این فصل لالیگا ۲۴ بار کلین شیت کرده است و از این حیث رکورد دار است.

 

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

 

– گریزمان در این فصل ۳۲ گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده که ۲۲ گل آن در لالیگا و ۷ گل آن در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

– گریزمان با انجام ۳۶ بازی از ابتدا و ۲ بازی به صورت جایگزین  بیشترین حضور در ترکیب اتلتیکو را داشته است. این آمار در لیگ قهرمانان هم از آن اوست.

– اتلتیکو مادرید از ۱۶ بازی اخیر خود مقابل رئال مادرید ۷ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ باخت را بدست آورده و این در حالی است که آنها ۲۵ بازی قبل از این ۱۶ بازی نتوانسته بودند به پیروزی برسند و ۶ باخت و ۱۹ تساوی بدست آوردند.

 

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

 

حقایق فینال

 

– این برای سومین بار در چهار سال گذشته است که فینال لیگ قهرمانان اروپا را دو تیم از یک کشور برگزار می کنند. (فینال سال ۲۰۱۳ (دو تیم آلمانی) / فینال سال ۲۰۱۴ (دو تیم اسپانیایی) / فینال سال ۲۰۱۶ (دو تیم اسپانیایی)
– این برای ۱۷امین بار است که دو تیم شهر مادرید  به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند. (۱۴ بار رئال و ۳ بار اتلتیکو) این در حالی است که دو تیم شهر میلان ۱۶ بار در فینال حضور داشته اند.

-برای سومین فصل پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا اسپانیایی خواهد بود. رکورد در این زمینه در اختیار انگلیسی ها است که برای شش سال متوالی از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۲ باشگاه های این کشور قهرمان می شدند.

 

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید”

  1. پیش بازی رئال مادرید و منچسترسیتی گفت:

    لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی رسید و در این مرحله شاهد یک تقابل بسیار جذاب خواهیم بود!

    تقابل پپ گواردیولا در برابر رئال مادرید
    اما این بار نه در قامت سرمربی
    بارسلونا بلکه در سمت سرمربیگری منچسترسیتی این تقابل صورت خواهد گرفت و دیدار دو تیم آماده این روز‌های فوتبال
    بسیار جذاب و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.
    این مقاله تیم محتوا مجموعه وین شد
    اطلاعاتی از این بازی را در قالب
    بسته پیش بازی برای شما آماده کرده است تا بتوانید بهترین
    تصمیم را برای شرط بندی روی این
    بازی اتخاذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *