پیروزی بارسلونا برابرسوسیداد

بارسلونا در ادامه بردهای پر گل خود اینبار موفق شد سوسیداد را لحظاتی پیش با نتیجه ۴-۰ از پیش رو بردارد تا با اقتدار به صدرنشینی خود ادامه دهد .

بازی مطابق انتظار با حملات پی درپی بارسا آغاز شد و این تیم با حمایت هوادارانش و نیز کیفیت بالای بازیکنان خط میانی اش، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و در همان دقیقه ۳ توسط سوارز می توانست به گل دست یابد اما دروازه بان سوسیداد در مصاف با سوارز موفق تر عمل کرد.

کمی بعد، نوبت به اینیستا رسید تا با یک ضربه سر تا آستانه باز کردن دروازه سوسیداد پیش برود ولی توپ او به تیر برخورد کرد و در برگشت نیز بازیکنان بارسا موفق به استفاده از ریباند نشدند. پس از چند حمله دیگر، سرانجام نیمار در دقیقه ۲۲ موفق شد قفل دروازه میهمان زردپوش را بشکند.
نفوذ دنی آلوس از راست و سانتر زیبای این بازیکن را نیمار با ضربه سر به گل تبدیل کرد. این سیزدهمین گل فصل ستاره برزیلی بود.


این پایان کار بارسا در نیمه اول نبود؛ چرا که در دقیقه ۴۲ سوارز نیز موفق شد گلزنی کرده و حساب کار را ۲-۰ کند. همکاری اینیستا و دنی آلوس، با پاس ستاره برزیلی به سوارز همراه شد و ضربه استثنایی مهاجم اروگوئه ای، دومین گل بازی را به دنبال داشت. این دوازدهمین گل فصل سوارز بود. نیمه اول با همین دو گل به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز با میدانداری بارسلونا آغاز شد و این تیم ۸ دقیقه برای زدن گل سوم خود انتظار کشید. پاس در عمق اینیستا، ژرمی متئو را در سمت چپ صاحب توپ کرد و او با یک ارسال عرضی، نیمار را درموقعیت گلزنی قرار داد. ضربه بغل پای ستاره برزیلی نیز گل سوم بارسا را رقم زد.

لوئیس انریکه پس از گل سوم، ترجیح داد هر سه تعویض خود را به فاصله ۱۵ دقیقه انجام دهد. آدریانو، آلبا و بارترا،  جای آلوس، متئو و ماسکرانو را در زمین گرفتند. سوسیداد که تا دقیقه ۷۵ تنها یک بار وارد محوطه جریمه بارسلونا شده بود، در این لحظه برای دومین بار موقعیت گلزنی پیدا کرد اما ضربه یوری ره به جایی نبرد تا حساب کار همچنان ۳-۰ باقی بماند.

سوسیداد در یک ربع پایانی بازی حملاتی چند روی دروازه بارسلونا تدارک دید اما ضربات بی دقت بازیکنان این تیم راهی به دروازه براوو پیدا نکردند؛ بخصوص در دقیقه ۸۶ بازی که بروما پس از دریبل پیکه، ضربه ای به سمت دروازه بارسا شلیک کرد اما براوو به زیبایی مانع گل شدن این توپ شد.

بلافاصله بارسا به این حمله واکنش نشان داد اما شوت محکم مسی به تیر برخورد کرد تا فوق ستاره آرژانتینی در گلزنی ناکام بماند اما دقیقه ۹۲ سرانجام مسی هم به گل دست یافت. او روی پاس نیمار موفق شد دروازه خالی سوسیداد را باز کرده تا پیروزی بارسلونا پرگل تر شود.

سرانجام این بازی با نتیجه ۴-۰ و با گل های مثلث MSN به سود بارسلونا به اتمام رسید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیروزی بارسلونا برابرسوسیداد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *