توقف خانگی یوونتوس در هفته پنجم سری A

از هفته پنجم سری A ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس در دیداری خانگی مقابل فروزینون با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

شاگردان مکس آلگری تا ثانیه های پایانی این دیدار با یک گل از حریف پیش بودند اما با دریافت گل تساوی، دو امتیاز حساس را از دست دادند.
برخلاف انتظار، این فروزینون بود که بازی را بهتر آغاز کرد اما این برتری تنها برای دقایقی ادامه ‏داشت و یوونتوسی ها خیلی زود کنترل بازی را در دست گرفتند. حملات شاگردان مکس آلگری به ‏موقعیت های خطرناکی هم تبدیل شد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.‏
البته در دقایق پایانی نیمه اول، تیم میهمان بار دیگر خطراتی روی دروازه یووه ایجاد کرد و حتی یک بار ‏توپ را به تیر دروازه بوفون هم کوبیدند اما در نهایت، در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و ‏نیمه اول بدون گل به پایان رسید. ‏ نیمه دوم را یوونتوس با توپ پر آغاز کرد و بعد از اینکه یک بار تیر دروازه حریف را به لرزه ‏درآوردند، سیمونه زازا در دقیقه ۵۰، بیانکونری را پیش انداخت.
اشتباه مدافعان فریزینون در دفع توپ، ‏این موقعیت رادر اختیار زازا قرار داد که با ضربه دقیق، دروازه لئالی را باز کند.‏ بعد از اینکه تیم میهمان می توانست خیلی زود به گل تساوی برسد اما یوونتوسی ها بلافاصله اوضاع را ‏در دست گرفتند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه فروزینون ایجاد کردند. ‏
برتری یوونتوسی ها تا دقایق پایانی ادامه داشت اما در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، روی یک غافلگیری، فروزینون به گل تساوی رسید.
روی ضربه دانیلو سودیمو، این لئوناردو بلانشارد بود که بالاتر از مدافعان میزبان، با یک ضربه سر، کار را به تساوی کشید.
در ثانیه های باقی مانده، تغییری در نتیجه ایجاد نشد و یوونتوس دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست داد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “توقف خانگی یوونتوس در هفته پنجم سری A”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *