برجسته کردن لب با شیوه طبیعی

امروزه خیلی از بانوان علاقه دارند که لب های برجسته داشته باشند و به همین دلیل به پروتز و تزریق ژل روی آورده اند.ما در این مقاله از سری مقالات بهداشت و سلامت بانوان  به شما روش هایی می آموزیم که بدون جراحی , و به روش طبیعی لب هایتان را برجسته کنید.

  • از رژ لب هایی با رنگ های جسورانه مثل قرمز و شاتوتی استفاده کنید.
  • لب هایتان را قبل از آرایش تمیز کنید .شما می توانید از پاک کننده های لب از فروشگاه ها تهیه کنید و یا یا عسل و شکر این کار را در منزل و به روش طبیعی انجام دهید و یا فقط یک مسواک تمیزو مخصوص این کار بردارید و روی لبتان بکشید و پوست های خشک و مرده ی آن را پاک کنید.
  • حتما در آرایش لب هایتان با مداد , خط لب بکشید و دورتادور لب هایتان خط بکشید .از رنگ لب های همرنگ رژ لبتان استفاده کنید و فقط ۱ تا ۲ درجه از رژتان تیره باشد.رژ لب متضاد به هیچ وجه مورد نظر ما نیست.
  • برای ایجاد کنتراست , رژ لب را مستقیما روی لب نمالید و از برس های مخصوص استفاده کنید .با این کار هم تسلط بیشتری برای رژ لب زدن دارید و هم می توانید با ایجاد سایه روشن , زیبایی لب هایتان را دو چندان کنید و آن را برجسته تر نشان دهید. می توانید از چند رنگ و ترکیب و ایجاد توناژ های زیبا , لب هایتان برجسته کنید.شما با ایجاد سایه روشن ها لب هایتان را برجسته یا نازک می کنید.حواستان باشد که اشتباه نکنید.
  • برای برجسته کردن لب هایتان, زیر لب پایینتان یک سایه سفید بکشید.و زیر کل لب پایینتان را سایه سفید بزنید.این کار لب هایتان را برجسته تر می کند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برجسته کردن لب با شیوه طبیعی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *