کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد

کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد
کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد
کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد

کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد 

کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد / فوتبال جهان : کاسیاس در مصاحبه ی خود اعلام کرد زمانی از فوتبال بازنشست خواهم شد که بوفون بازنشسته شود . همراه ما باشید با مشروح خبر :

دروازبان تیم ملی اسپانیا می گوید تا زمانی که همتایش در ایتالیا یعنی جان لوئیجی بوفون دوران درخشان شغلی اش را پایان ندهد، او هم فکر بازنشستگی را نخواهد کرد.بوفون ماه گذشته قراردادش را با تیم یوونتوس تا پایان فصل ۲۰۱۷/۱۸  تمدید کرد. این بدان معنی ست که اسطوره دروازبانی تیم ایتالیا ممکن است پس از چهل سالگی هم درون دروازه ایستاده باشد.

کاسیاس سه سال از همتای خود کوچکتر است. او هم قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ قراردادش را با پورتو تمدید کند و نمی خواهد تا زمانی که بوفون بازنشسته نشده، دستکش هایش را آویزان کند.

کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد

کاسیاس در گفتگو با La Gazzetta dello Sport گفته است:

وقتی بوفون بازنشسته شود، من هم می شوم. او تازگی ها قرارداش را تمدید کرده است و این مرا خوشحال می کند. چون من هم تمدید خواهم کرد. وقتی کوتاه آمدیم و قصد کنار رفتن کردیم، مسابقه ای بین دوستان او و دوستان من  ترتیب خواهیم داد.

کاسیاس یک مدعی در در ون دروازه اسپانیا پیدا کرده است. داوید دخه آ. برای بازی با جمهوری چک  در روز دوشنبه مشخص نیست که او درون دروازه خواهد ایستاد یا دخه آ. این در حالی ست که  ماتادورها به دنبال سومین قهرمانی پیاپی خود در یورو اند.

کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد

کاسیاس افزود:

با وجود تیم های فرانسه و بلژیک و آلمان در میان مدعیان، کار دشوار است. کار از چهار سال پیش سخت تر است. فرانسه خوب است. بلژیک قدرتمند است. آلمان هم که قهرمان جهان است. ایتالیا و پرتغال هم خطرناکند.

 

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کاسیاس : من بازنشسته نخواهم شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *