لوکاکو ۶۵ میلیون پند ارزش دارد

لوکاکو ۶۵ میلیون پند ارزش دارد
لوکاکو ۶۵ میلیون پند ارزش دارد
لوکاکو ۶۵ میلیون پند ارزش دارد

لوکاکو ۶۵ میلیون پند ارزش دارد

 

لوکاکو ۶۵ میلیون پند ارزش دارد / فصلی که لوکاکو برای اورتون خوش درخشید قیمت او را افزایش داد . ۲۵ گل برای اورتون از او ستاره ساخته است . آنقدر خوب بازی میکند لوکاکو که تیم های بزرگ مثل بایرن مونیخ و منچستر یونایتد به دنبال جذب او هستند … فوتبال جهان گزارش میدهد …

لوکاکو موفق شد، در فصلی که گذشت، ۲۵ بار برای اورتون (در ۴۶ بازی) گلزنی کند و بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. درخشش فوق العاده این بازیکن سبب شد تا منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و حتی یوونتوس برای جذب تلاش کنند.

پدر روملو اعلام کرده اورتون برای فروش این ستاره، طلب ۶۵ میلیون پوند کرده است! همچنین ممکن است انتقال پسرش به باشگاه دیگر پیش از شروع یورو ۲۰۱۶ صورت بپذیرد.

لوکاکو دوست دارد، در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و شاید به همین دلیل، جدایی اش از اورتون خیلی محتمل باشد.

روملو تصمیم خود را برای آینده گرفته است، اما مدیر برنامه هایش او را وادار کرده بیشتر فکر کند. مینو رایولا مردی صادق است و مطمئنا برای ساختن آینده ای بهتر به پسرم کمک می کند.

البته من نمی توانم در حال حاضر راجع به باشگاه خاصی حرف بزنم، اما بدون شک پسرم دوست دارد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. اورتون اعلام کرده هر باشگاهی که روملو را بخواهد باید ۶۵ میلیون پوند، پرداخت کند. این مبلغ برای هر تیمی قابل پرداخت نیست!

خودم به شخصه فکر می کنم، بایرن مونیخ یا منچستر یونایتد از دیگر باشگاه ها مناسب تر هستند.

روملو دوست ندارد به ایتالیا برود و برای یووه بازی کند، چون مهاجمان در ایتالیا سخت ترین کار دنیا را دارند که گلزنی است! بازی در سری آ برای هر مهاجمی سخت است!

آنچه مسلّم است، اگر فرزندم می خواهد در فوتبال خود پیشرفت کند، خیلی زود باید تصمیم بگیرد و اورتون را ترک کند؛ این باشگاه هر چه می خواسته به او داده و حالا بایدبه  آرزوهای بزرگ تر خود جامه عمل بپوشاند.

 

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “لوکاکو ۶۵ میلیون پند ارزش دارد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *