قهرمانی رئال مادرید قابل تحمل نیست

قهرمانی رئال مادرید قابل تحمل نیست
قهرمانی رئال مادرید قابل تحمل نیست

قهرمانی رئال مادرید قابل تحمل نیست 

قهرمانی رئال مادرید قابل تحمل نیست / فوتبال جهان : مدافع اتلتیکومادرید در یک مصاحبه جنجالی اعلام کرد ٬ قهرمانی بارسا برای ما قابل تحمل تر از قهرمانی  رئال مادرید است . امیدواریم ابتدا خودمان و بعد بارسا قهرمان شود .

بارسا در روز آخر لالیگا توانست با برتری ۳-۰ مقابل گرانادا، قهرمان لالیگا شود. رئال نیز پا به پا در رقابت بود و با ۱ امتیاز اختلاف نایب قهرمان شد. حال گودین عنوان کرد که دیدن قهرمانی بارسا برای آنها قابل تحمل تر است تا رئال.
او گفت:” اگر بارسلونا قهرمان لیگ شود برای ما کمتر ناراحت کننده است زیرا رئال رقیب همشهری ماست. من از آنها متنفر نیستم یا چیز دیگری. احترام زیادی برای رئال مادرید قائلم ولی همیشه دوست دارم شکستشان دهم.

گودین درباره فینال چمپیونزلیگ گفت:” از بازی لیسبون تجربه خوبی کسب کرده ایم. می‌دانیم مقابل رئال چطور باید بازی کرد و سعی کرده ایم خوشبین باشیم. بازی تاکتیکی و فیزیکی خواهد بود و فکر می‌کنم جزئیات ریز نتیجه را تعیین کند. تیم ما در شرایط خیلی خوبی به فینال رسیده است. با ۱۵۰ درصد توانمان رقابت می‌کنیم. می‌دانیم مردم می‌گویند که ما شانس اول پیروزی هستیم زیرا بارسا و بایرن را حذف کرده ایم ولی بازی مقابل رئال همیشه …

 

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قهرمانی رئال مادرید قابل تحمل نیست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *