کیه‌ران تریپیر : دست های پشت پرده باعث جدایی ام از تاتنهام شدند

مدافع راست تیم ملی انگلیس با انتقالی ۲۲ میلیون پوندی و قراردادی ۳ ساله به اتلتیکو پیوسته است و این در حالی است که او در ۴ سال حضورش در تاتنهام بیش از ۱۰۰ بازی برای باشگاه انجام داده است.

 

 

مدافع ۲۸ ساله از حضورش در باشگاه و کشورش در طول سالهای حضور در تاتنهام ابراز رضایت می کرد و دستاورد فوتبالی اش را همواره مثبت ارزیابی می‌کند اما معتقد است اتفاقات خارج از زمین باعث شده تا تاتنهام تصمیم به فروش او بگیرد.

تریپیر در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:”فکر میکنم زمان آن بود تا تغییری ایجاد کرده و به باشگاه جدیدی بروم. منظور من این نیست که حتما به انتقال به باشگاهی دیگر نیاز داشتم با اینحال چیزهایی در پشت صحنه در تاتنهام اتفاق افتاده است و من هرگز نمی‌خواهم وارد این بازی ها شوم. با این حال من نیاز داشتم تا از آن بگذرم.”

تریپیر بلافاصله در برنامه ی آماده سازی پیش فصل اتلتیکو قرار گرفته است. او اولین بازی خود برای اتلتیکو را در دربی مادرید برابر رئال انجام داد، بازی که در آن با ۴ گل دیگو کاستا رئال متحمل شکست تحقیرآمیز ۷-۳ شد. این بازی علاوه بر داشتن ۱۰ گل، یک کارت قرمز برای هر دو تیم به همراه داشت. دیگو کاستا که در این بازی ۴ گل به ثمر رساند در نهایت هم از بازی اخراج شد. او، به همراه آلوارو موراتا، مهاجم سابق چلسی در میان کسانی بودند که به تریپیر برای سازگاری بیشتر کمک کردند.

تریپیر که به همراه تیم ملی انگلیس، نمایش درخشانی در جام جهانی ۲۰۱۸ داشت معتقد است:”حضور در اینجا ساده تر از چیزی است که فکر می‌کردم. برخورد تمام بازیکنان و مربی با من باورنکردنی بود. از زمانی که وارد شدم با آغوش باز از من استقبال کرده اند و جو بسیار خوبی برایم ایجاد کرده اند. مخصوصا موراتا و کاستا؛ این دو نفر با من بسیار گرم برخورد کردند. آنها به من توضیح دادند که شرایط بازی در اتلتیکو چگونه است و انتظار هواداران چیست.”

اتلتیکو در روزهای آتی بازی های دیگری در ادامه ی آماده سازی پیش فصل پیش رو دارد از جمله بازی با ستارگان لیگ MLS و سپس بازی با یوونتوس قبل از شروع لالیگا. اولین بازی آنها در ورزشگاه خانگی برابر ختافه در هجدهم آگوست خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کیه‌ران تریپیر : دست های پشت پرده باعث جدایی ام از تاتنهام شدند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *