درباره ی یورو 2016 بیشتر بدانید

درباره ی یورو 2016 بیشتر بدانید
درباره ی یورو 2016 بیشتر بدانید
درباره ی یورو 2016 بیشتر بدانید

درباره ی یورو ۲۰۱۶ بیشتر بدانید 

درباره ی یورو ۲۰۱۶ بیشتر بدانید / فوتبال جهان : در این گزارش تورنمنت معتبر یورو ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار میدهیم . تاریخچه تا میزبانی و پیشبینی قهرمانی این تورنمنت و … امیدواریم لذت ببرید ..

سوت آغاز جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ امشب زده خواهد شد. این اولین باری است که این تورنمنت معتبر با حضور ۲۴ تیم برگزار می شود، در بازی افتتاحیه، فرانسه میزبان مقابل رومانی به میدان خواهد رفت. این دیدار از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب به وقت تهران آغاز می شود.

درباره ی یورو ۲۰۱۶ بیشتر بدانید 

پیش از آغاز این رقابت ها، نگاهی داریم به کلیات مهمترین رقابت ملی در قاره سبز:

جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶، یا یورو ۲۰۱۶ که پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است هر چهار سال یک بار برگزار میشود. این دوره مسابقات به میزبانی کشور فرانسه در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ آغاز و ۲۰ تیر ۱۳۹۵به پایان می رسد.

برای اولین بار، این مسابقات در قالب ۲۴ تیم برگزار می شود.پیش از این از سال ۱۹۹۶ مسابقات در قالب ۱۶ تیمی برگزار می شد.

بر اساس فرمت جدید مسابقات تیم ها در شش گروه چهار تیمی قرار می گیرند. از هر گروه دو تیم مستقیم به مرحله حذفی صعود می کنند و سپس چهار تیم برتر رده سوم مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود می کنند.

مرحله حذفی این مسابقات با شانزده تیم برگزار می شود و به ترتیب با برگزاری تک مسابقه بین دو تیم تا مرحله فینال پیش می روند.

درباره ی یورو ۲۰۱۶ بیشتر بدانید 

میزبان: فرانسه

تاریخ برگزاری مسابقات: ۱۰ ژوئن تا ۱۰ جولای ۲۰۱۶ (۲۱ خرداد تا ۲۰ تیر)

تعداد تیم های حاضر: ۲۴ تیم

تعداد تیم هایی که به صورت مستقیم حضور پیدا کردند: ۲۰ تیم

تعداد تیم هایی که به صورت پلی اف حضور پیدا کردند: ۴ تیم

شهر های میزبان:

سنت دنیس-مارسی-لیون-لیل-پاریس-بوردو-سنت اتین-نیس-لنس-تولوز

نماد یورو ۲۰۱۶:

نماد یورو ۲۰۱۶ فرانسه در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ به نام سوپر ویکتور رونمایی شد. این نماد، نشان کودکی است که با لباس فرانسه و با یک شنل قرمز که در پشت آن لوگو طراحی شده است.

درباره ی یورو ۲۰۱۶ بیشتر بدانید 

توپ یورو ۲۰۱۶:

Beau Jeu نام رسمی توپی است که در رقابت های یورو ۲۰۱۶ از آن استفاده خواهد شد. معنای اسم این توپ، (بازی زیبا) است که توسط (زین الدین زیدان) رونمایی شد. او در سال ۲۰۰۰ توانسته بود همراه تیم ملی فرانسه به فهرمانی در این رقابت ها نیز برسد.

این توپ توسط بازیکنان بزرگی مورد ارزیابی قرار گرفت. یکی از این بازیکنان،گرت بیل بود که این توپ را ارزیابی کرد و آن را بهترین توپی توصیف کرد که تا به حال دیده است. او درباره این موضوع گفت: در تمرینات از این توپ برای شوت زدن،پاسکاری و حمل آن استفاده کردم و باید بگویم بی نظیر است.خصوصا روی ضربات از راه دور و به نظرم این رقابت ها با این توپ بی نظیر خواهد بود.بی صبرانه منتظر شروع رقابت های یورو هستم تا در این حال رقابت ها همراه کشورم به میدان بروم.

Beau Jeu، که از سه رنگ آبی،قرمز،سفید (سه رنگ پرچم کشور فرانسه ) تشکیل شده است. محصول کمپانی آدیداس و جام قهرمانی مسابقات و عددهای ۶-۱-۰-۲ بر آن حک شده است.

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “درباره ی یورو ۲۰۱۶ بیشتر بدانید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *