خداحافظی مشابه مارادونا و مسی

خداحافظی مشابه مارادونا و مسی
خداحافظی مشابه مارادونا و مسی
خداحافظی مشابه مارادونا و مسی

خداحافظی مشابه مارادونا و مسی

خداحافظی مشابه مارادونا و مسی/ فوتبال جهان : شاید بدترین سال برای ستاره ی فوتبال جهان ( مسی) ٬ سالی است که نتوانست با تیم ملی خود قهرمان شود. مسی در ۲۹ سالگی پس از شکست در فینال کوپا امه ریکا از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد …

مسی را همواره متهم می کنند که هیچ افتخار ملی در کارنامه خود ندارد و او هرگز برای تیم ملی آرژانتین به خوبی بارسلونا بازی نمی کند. او پس از اینکه در چهارمین فینال خود با آلبی سلسته که سه تای اخیرش متوالی بوده ناکام ماند، روبروی خبرنگاران قرار گرفت و گفت که تیم ملی برای او تمام شده است.

آرژانتینی ها با خداحافظی ناگهانی یک شماره ۱۰ از تیم ملی چندان بیگانه نیستند. سال ۱۹۹۰، مارادونا که او را برترین فوتبالیست تاریخ دنیا می دانند نیز در ۳۰ سالگی و پس از شکست برابر آلمان در فینال جام جهانی ایتالیا از فوتبال ملی خداحافظی کرده بود.

مارادونا که هنگام اهدای جام به شدت می گریست، کمی بعد روبروی خبرنگاران قرار گرفت و گفت که دیگر نمی تواند برای تیم ملی به میدان برود اما او سه سال بعد وقتی کار آرژانتین برای صعود به جام جهانی ۹۴ گره خورده بود، با دعوت آلفیو بازیله به تیم ملی برگشت و در جام جهانی نیز برای کشورش به میدان رفت. جام جهانی ای که با تلخی بسیاری برای او همراه شد و به دلیل اتهامات مربوط به دوپینگ، فوتبال ملی او برای همیشه به اتمام رسید.

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “خداحافظی مشابه مارادونا و مسی”

  1. افشين گفت:

    عالی هستن جفتشون فقط اینو میدونم هردو بد نیستن واویلا هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *