جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد

جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد
جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد
جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد

جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد 

جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد / فوتبال جهان : گزارشگر محبوب اما پر اشتباه فوتبال ٬ جواد خیابانی در یک مراسم واکنش تندی نشان داد و به اصطلاح به سیم آخر زد . مشروح خبر همراه ما باشید …

جواد خیابانی که بدلیل اشتباهات فراوان در گزارش هایش به دفعات از سوی مردم، برنامه تلویزیونی و جراید مورد تمسخر قرار گرفته بود، به تمسخرهای اخیرِ مربوط به  سرهنگ علیفر  واکنش نشان داد.

تا دیروز همه می گفتند که برخی از گزارشگران ورزشی اطلاعاتشان به روز نیست و بقیه حضرات تخم دو زرده می کنند که مثلا بی هیچ سندی از فلان خبر در گزارش هایشان استفاده می نمایند ! و سال ها دانستن شماره کفش فلان بازیکن و یا رنگ زیر پوش فلان مربی را بر سر دیگرانی مثل علیفر و خیابانی و یوسفی و … می کوفتند !

جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد

برای تنویر ذهن این حضرات که جز انتقاد و تمسخر و خودبزرگ بینی هیچ ندارند عرض می کنم که رسیور شبکه bein sport با حدود ٢٠ کانال کد دار فوتبال و سایر ورزش ها قیمتی حدود سه میلیون تومان دارد که سالانه باید شارژ بشود و هرشب با حضور پاتریک کلایورت ، میشل سالگادو ، رود گولیت ، لوییز گارسیا ، کنی دالگلیش ، براندن راجرز و … جدیدترین اطلاعات را به بیننده بدهد … هزینه اینترنت با سرعت بالا ماهانه حدود ٢٠٠ هزار تومان است که ویکی پدیا یکی از هزاران مرجعی است که میتوان به آن مراجعه کرد … مجلات و روزنامه های خارجی هم با قیمتی گران قابل دسترس هستند ولی هیچ یک از آنها را نمیتوان به روز خریداری کرد مگر اینکه همیشه در فرودگاه باشی و از این مسافر یا آن خلبان یا فلان مهماندار بخواهی که وقتی به دوبی یا اروپا می رود برای شما مجلات را بخرد و بیاورد که معمولا می خرد و می آورد !

واقعا تصور می کنید یافتن چند جمله درباره هریک از این بازیکنان ، هنری است که فقط لوس شده های خبرنگاران ایرانی بلدند ؟ واقعا فکر می کنید شنیدن متن گفتگوی برنامه های شبکه اسکای اسپرت یا اورنج یا bein یا bbc sport خیلی سخت است و فقط شما و دوستانتان هستید که زبان انگلیسی یا ایتالیایی یا اسپانیایی را می دانید ؟ تصور می کنید که نمی شود در هر ماه چند تلفن یا ایمیل به باشگاه ها یا فدراسیون های جهان زد و پاسخ گرفت؟ واقعا فکر نمی کنید میشود از پسرخاله و پسر عمه ی مقیم اروپا و یا دوستان شبکه های تلویزیونی سرشناس خارجی اطلاعات خاصی را استخراج کرد ؟ تحقیق کنید ببینید کارهای بالا را چه کسی انجام میدهد؟

جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد

چرا فکر می کنید که فقط شما هستید که می دانید؟ مگر این دانستن هم مثل روابط مافیایی شما با نازکرده های دماغ گنده ی لوسی است که فکر می کنند هر چه آنها فکر می کنند ، بهترین فکر دنیاست؟ نه عزیزان … اگر آقای علیفر تلاش می کند که خودش را تقویت کند نه تنها تمسخر آمیز نیست بلکه باید از ایشان ممنون باشیم که به ما احترام میگذارد و وقت خود را برای بیشتر لذت بردن ما از این مسابقات جذاب فوتبال صرف می کند، البته شمایی که جز تمسخر حتی رییس جمهور کشورت و یا حتی فیلسوف جامعه شناس سرزمینت کار دیگری نمیدانی و خودت را داناترین موجود جهان میدانی بلد نیستی از این فوتبال لذت ببری چون در درونت عقده هایی وجود دارد که همه دارایی ذهنی و اندیشه و وجدانت را مثل خوره خورده و نابود کرده است. شما لازم نیست دیگران را اصلاح کنی همینکه مراقب فساد فکری خودت باشی کافی است ….

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جواد خیابانی واکنش تندی نشان داد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *