پایان زندگی مشترک اشرف حکیمی و هبه ابوک

مدتی قبل یک زن ۲۴ ساله فرانسوی از اشرف حکیمی به جرم تجاوز جنسی شکایت کرد تا پرونده علیه این ستاره مراکشی باز شود. پس از این اتفاق، شایعات زیادی پیرامون جدایی هبه ابوک، همسر حکیمی، منتشر شد اما این هنرپیشه اسپانیایی هم مانند سایر اعضای خانواده حکیمی سکوت کرده بود.

هبه ابوک اما در نهایت امروز سکوت خود را شکست و با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به این اتفاقات واکنش نشان داد. او نوشت: من به زمان نیاز داشتم تا این شوک را هضم کنم، چرا که در برخی موضوعات حساس، می‌توان سکوت را ترجیح داد.

او در ادامه نوشت: امروز وظیفه خودم می‌دانم که در این بیانیه علنا وضعیت ذهنی خود را اعلام کنم و اطلاعات نادرستی را که با دیدگاه‌های مختلف ذهنی منتشر می‌شود، پاک کنم. البته گاهی سکوت ممکن است به نفع برخی موضوعات حساس باشد اما شدیدا نیاز به توضیح دارم تا بتوانم زندگی شخصی، عمومی و حرفه‌ای خودم را با کمترین آسیب از سر بگیرم. محافظت از فرزندانم بیش از همه چیز اهمیت دارد و اولویت اول زندگی من است.

ابوک عنوان کرد: حقیقت این است که مدتی پیش و پس از فکر کردن در مورد آن، از مدت‌ها قبل از رویدادهایی که رسانه‌ها به اشتراک گذاشته بودند، من و پدر فرزندانم تصمیم گرفته‌ بودیم که رابطه‌مان را قطع کنیم و در حال حاضر هم پس از توقف زندگی مشترک، در انتظار مراحل طلاق هستیم. علاوه بر درد جدایی و اندوه ناشی از شکست یک زندگی مشترک، هضم این شوک برایم زمان برد.

هبه ابوک درباره اتهام تجاوز اشرف حکمیی نیز گفت: من همیشه در زندگی‌ام در کنار قربانیان بوده‌ام و خواهم بود و بنابراین، با توجه به وخامت پرونده این اتهام، تنها می‌توانیم به حسن اجرای عدالت، اعتماد داشته باشیم.

هبه ابوک در پایان گفت: از شما خواهش می‌کنم در این شرایط حساس به حریم خصوصی من و فرزندانم احترام بگذارید. همچنین از همه افرادی که حمایت، محبت و احترام خود را به من نشان دادند، تشکر می‌کنم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پایان زندگی مشترک اشرف حکیمی و هبه ابوک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *