اوزیل٬منتظرم یورو آغاز شود

اوزیل٬منتظرم یورو آغاز شود
اوزیل٬منتظرم یورو آغاز شود
اوزیل٬منتظرم یورو آغاز شود

اوزیل٬منتظرم یورو آغاز شود

اوزیل٬منتظرم یورو آغاز شود : فوتبال جهان / در مصاحبه ی اخیر خود اوزیل در مورد شرایط آرسنال و همچنین تیم ملی کشورش ( آلمان) اظهارنظر کرد …

مسوت اوزیل فصلی درخشان را در لیگ برتر جزیره پشت سر گذاشت. او همراه با آرسنال نایب قهرمان این لیگ شد و علاوه بر آن لقب بهترین بازیکن سال توپچی‌ها را نیز از آن خود کرد. او که این روزها همراه با تیم ملی آلمان برای حضور در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ آماده می‌شود، در مصاحبه‌ای به سوالات گوناگون خبرنگار وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان پاسخ داد.
آقای اوزیل! آیا روزهای آرامی را سپری می‌کنید؟
-چرا باید اینگونه باشد؟
زیرا شما روزهای قبل از شروع تورنمنت را اینگونه توصیف کرده بودید: هر چه به بازی اول نزدیکتر می‌شویم، زمان آهسته‌تر می‌گذرد.
-اینطور احساس می‌شود. ولی به عنوان بازیکن نمی‌شود زیاد منتظر ماند و می‌خواهم که هر چه زودتر رقابت‌ها به جریان بیفتد؛ می‌خواهم دنیا توانایی‌هایمان را ببیند و با تیم ملی موفقیت کسب کنیم. برای همین این روزها اینطور به نظر می‌رسد که انگار زمان از حرکت ایستاده است.
برای تسریع بخشیدن به اوضاع چه باید کرد؟
-اینکه ما جلسات تمرینی زیادی داریم خیلی خوب است. من هر بار در زمین یا همراه با مربیان بدنساز کار می‌کنم احساس رضایت دارم و اگر در این میان زمانی پیدا شود اوقاتم را با هم‌تیمی‌هایم می‌گذرانم. یعنی اینطور نیست که شرایط برایم یکنواخت و کسل‌کننده باشد بلکه بیشتر اشتیاق زیادم به شروع مسابقات است که موجب می‌شود نتوانم انتظار بکشم. برای من کند می‌گذرد.

 

طی این روزهای اخیر فوتبال تماشا می‌کردید؟
-بله. در فینال چمپیونزلیگ برای تونی کروس خیلی خوشحال شدم و البته برای چند نفر دیگر نیز. به هرحال هنوز بازیکنانی آنجا هستند که من زمانی با آنها همبازی بودم. می‌دانستم که دلم می‌خواهد آنها قهرمان شوند و به نظرم با شایستگی هم قهرمان شدند.
باخت برابر اسلوواکی را چطور دیدید؟
-این را واگذار می‌کنم به سرمربی. اما اینکه شرایط خاصی حکمفرما بود را همه دیدند.

 

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اوزیل٬منتظرم یورو آغاز شود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *