وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود

وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود
وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود
وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود

وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود 

وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود / باشگاه بندر لیوپول یکی از باشگاه های قدیمی و خوب و مطرحی است که قصد دارد با سرمایه گذار ایرانی خود ٬ در نقل و انتقالات تابستان اروپا  بهترین حضور را داشته باشد . تا بتواند بهترین بازیکنان را جذب کند … فوتبال جهان و مشرح خبر .

باشگاه مطرح و قدیمی بندر لیورپول قصد دارد با سرمایه گذاری مالک جدید و ایرانی اش حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات تابستانی اروپا داشته باشد.

با حضور فرهاد مشیری میلیاردر ایرانی به عنوان مالک جدید در ماه های گذشته اخبار ضد و نقیضی در خصوص برنامه های این مرد ثروتمند برای تقویت اورتون به گوش رسید که یکی از این خبرها پیرامون ابراز علاقه او به سردار آزمون پدیده جدید فوتبال ایران بود. بازیکنی که در فوتبال روسیه با پیراهن روستوف درخشش فوق العاده ای داشت و حالا در بازگشت به روبین کازان برای پشت سر گذاشتن آخرین سال قراردادش در صدر فهرست خرید چندین باشگاه معتبر اروپایی قرار گرفته است.

در شرایطی که باشگاه روبین کازان مبلغ ۶ تا ۸ میلیون یورو برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی اش مد نظر قرار داده خبر رسید باشگاه اورتون و مالک ایرانی اش با اطلاع از این موضع باشگاه روسی به دنبال آلترناتیو دیگری برای خط حمله خود رفته و این بار هم تیمی علیرضا جهانبخش در آلکمار هلند را در صدر فهرست خریدهای خود قرار دادند تا رقیبی باشد برای سردار آزمون.

 

وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود / وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود  / وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود

 

وینست یانسن مهاجم ملی پوش هلندی آلکمار که در کنار جهانبخش توانست عنوان آقای گلی هلند را کسب کند همان بازیکنی است که مشیری و اورتونی ها در فهرست خریدهای احتمالی خود قرار دادند و تصمیم گرفتند از بین یانسن و آزمون یک نفر را به خط حمله خود اضافه کنند تا جانشین کریستین لوکاکو مهاجم بلژیکی تافی ها شود، مهاجمی که به احتمال فراوان با رقمی سنگین در بازار تابستانی به فروش خواهد رفت تا بخش اعظمی از بودجه نقل و انتقالاتی اورتونی ها را تامین کند.

البته در گیر و دار این اخبار شنیده می شود مذاکرات باشگاه اسپارتاک مسکو با روبین کازان برای خرید آزمون به روزهای حساس خود رسیده و هیچ بعید نیست با کوچ احتمالی قربان بردی اف به این تیم مطرح پایتخت روسیه سردار هم راهی اسپارتاک شود و قید حضور در فوتبال جزیره را بزند به خصوص که بسیاری از رسانه های معتبر روسی هم مدعی هستند فصل بعد بردی اف هدایت هر تیمی را عهده دار باشد سردار آزمون هم مهاجم نوک آن تیم خواهد بود.

 

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “وقتی رفیق جهانبخش رقیب سردار می شود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *