ناپولی میلان را در هم کوبید

میلان در دیداری خانگی مقابل ناپولی با نتیجه ۴-۰ شکست خورد.

میلانی ها در این دیدار بازی را خوب آغاز کردند اما این ناپولی بود که خیلی زود به گل رسید. اشتباه کریستین زاپاتا در خط دفاعی میلان، یک موقعیت خوب را نصیب تیم میهمان کرد و در نهایت آلن با ضربه ای دقیق، ناپولی را پیش انداخت.
بعد از این گل بار دیگر میلانی ها تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و حتی لوئیز آدریانو می توانست در دقیقه ۲۴ کار را به تساوی بکشد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه په په رینا نداشت. در ادامه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه ذوم را ناپولی بهتر شروع کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. همکاری لورنزو اینسینیه و هیگواین و در نهایت ضربه تمام کننده اینسینیه، به گل دوم ناپلی ها تبدیل شد.
برتری ناپولی بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد اما میلان در دقیقه ۶۰ می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه سر اِلی، توسط رینا دفع شد.
در حالی که میلانی ها سخت به جبران گل های خورده بودند، ناپولی در دقیقه ۶۷ به گل سوم رسید. روی یک ضربه آزاد که پشت محوطه جریمه میلان اعلام شد، اینسینیه با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه دیگو لوپز فرستاد.
۱۰ دقیقه بعد، رودیگو الی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار ۴-۰ به سود ناپولی شود. در دقایق پایانی ناپلی ها می توانستند به گل پنجم برسند اما اشتباه دیگو لوپز و مدافعان میلان به گل منجر نشد و بازی با برتری ۴-۰ ناپولی تمام شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ناپولی میلان را در هم کوبید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *