راه یابی دانمارک به جام جهانی با پیروزی پرگل برابر ایرلند

دانمارک موفق شد با برتری ۱-۵ برابر ایرلند جواز صعود به روسیه را کسب کند.

با وجود تساوی در بازی رفت در دانمارک، این تیم موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده ۱-۵ ایرلند را مغلوب کرده و راهی روسیه شود.

بازی با برتری ایرلند آغاز شد و آنها در دقیقه ۵ به گل اول رسیدند. ارسال یک ضربه ایستگاهی با اشتباه یورگنسن همراه بود تا شین دافی با ضربه سر ایرلند را به گل اول برساند.

در ادامه دانمارک سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند اما در دقایق ابتدایی نتوانست موقعیت مهمی روی دروازه ایرلند ایجاد کند.

در دقیقه ۲۴ و روی همکاری برادی و مک لین ایرلند باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه مک لین با فاصله به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۲۹ این بار دانمارک با خوش شانسی به گل رسید. اریکسن در محوطه صاحب فرصت شد و ضربه او به دیرک دروازه ایرلند برخورد کرد اما کریستی با ناشی گری توپ را وارد دروازه ایرلند تا کار به تساوی بکشد.

تنها ۳ دقیقه بعد دانمارک به گل دوم هم رسید. روی یک ضدحمله، یورگنسن پاس خوبی را برای اریکسن فراهم کرد تا ستاره تاتنهام با ضربه ای دیدنی گل دوم تیمش را وارد دروازه ایرلند کند.

در ادامه نیمه اول ایرلند که صعود را از دست رفته می دید تلاش زیادی برای جبران کرد اما به جایی نرسید تا ۴۵ دقیقه نخست با برتری ۱-۲ دانمارک به اتمام برسد.

با شروع نیمه دوم حملات ایرلند ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۵۵ می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه شین دافی با واکنش اشمایکل همراه بود.

در دقیقه ۶۳ باز هم دانمارک به گل رسید. اریکسن پشت محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دیدنی زننده گل سوم بود.

اما روز فوق العاده اریکسن ادامه یافت و ستاره تاتنهام در دقیقه ۷۵ گل سوم خودش و چهارم تیمش را با یک ضربه دیدنی به ثمر رساند.

در دقیقه ۹۰ دانمارک صاحب یک ضربه پنالتی شد که بندتنر آن را تبدیل به گل کرد تا دانمارک با برتری ۱-۵ راهی روسیه شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.