توقف خانگی یوونتوس برابر مونشن گلادباخ

یوونتوسدر دیداری خانگی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ، با تساوی بدون گل مقابل مونشن گلادباخ متوقف شد.

شاگردان مکس آلگری که در دو دیدار قبلی شان در چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی و سویا به پیروزی رسیده بودند، امیدوار بودند در دیدار امشب هم به سه امتیاز دست پیدا کنند اما در نهایت برابر حریف نه چندان مطرح آلمانی متوقف شدند.
در دقایق ابتدایی مسابقه زومر ،دروازه‌بان گلادباخ، سعی می‌کرد با هر بار صاحب توپ شدن برای لحظاتی وقت را تلف کند تا مانع ایجاد جرقه آتش‌بازی یوونتوس میزبان شود. این رفتار او اعتراض تماشاگران را در پی داشت اما حفظ توپ توسط یاران گلادباخ موجب شد تیم ایتالیایی تا پانزده دقیقه نتواند نقشه‌هایش را پیاده کند


دقیقه ۱۸ جانسون موقعیتی را برای اشتیندل ساخته و پرداخته کرد اما بنوچی با دفاع خوبش مانع ایجاد خطر روی دروازه‌شان شد. در ادامه هر بار گلادباخی‌ها حرکتی رو به جلو را آغاز می‌کردند، همه بازیکنان یووه به نیمه زمین خود بازمی‌گشتند و اجازه نمی‌دادند تیم حریف آزادانه دست به ایجاد خطر بزند. از دقیقه ۲۵ به بعد یوونتوسی‌ها در تلاش برای راه یافتن به زمین حریف بودند که حاصل آن به دست آوردن شش ضربه کرنر بود. دقیقه ۳۰ بهترین موقعیت بازی اتفاق افتاد.
پوگبا از فاصله ۲۲ متری توپی را به سمت دروازه گلادباخ شوت کرد که با اختلافی اندک به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. بعد از این صحنه این تیم آلمانی بود که شروع به حمله کرد اما تنها توانست مثل حریفش چندین کرنر به دست آورد که همه بی‌حاصل بودند و نیمه اول بدون گذشتن توپی از خط دروازه‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم هم بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه دقیقه ۵۵ پوگبا از فاصله ۱۶ متری با پای چپ می‌خواست توپ را به موراتا برساند اما کریستنسن از راه رسید و در مسیر این توپ مانع ایجاد کرد

دقیقه ۵۸ بار دیگر پوگبا شوت سرکشی را این بار به سمت دروازه شلیک کرد، اما زومر این ضربه را مهار کرد. دقیقه ۶۵ ماندزوکیچ در محوطه جریمه در دوئل با دومینگوئز به زمین افتاد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و دستور به ادامه بازی داد. در ادامه هیچ یک از دو تیم موفق به خلق فرصت خطرناک دیگری نشدند و حال آنکه آمار مالکیت توپ و موقعیت‌های گلزنی رای به برتری نسبی یوونتوس می‌داد. این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “توقف خانگی یوونتوس برابر مونشن گلادباخ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *