تساوی گلادباخ و یوونتوس در لیگ قهرمانان

از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا , یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، با نتیجه مساوی ۱-۱ متوقف شد.

شاگردان مکس آلگری که در دیدار رفت در خانه برابر گلادباخ با تساوی بدون گل متوقف شده بودند، در این دیدار هم به نتیجه بهتر از تساوی ۱-۱ دست پیدا نکردند تا صدر جدول گروه را به منچسترسیتی واگذار کنند.
در ابتدای مسابقه گلادباخ تیم برتر میدان بود و فشار غیر قابل انتظاری را به یوونتوس وارد می‌کرد و بازیکنان این تیم ایتالیایی را به اشتباه در کنترل توپ واداشته بود. این فشارها در دقیقه ۱۸ نتیجه داد و فابین جانسون روی پاس رافائل موفق شد گل نخست را برای مونشن‌گلادباخ ثبت کند
آنها سه دقیقه بعد در پی اشتباه پوگبا و از دست دادن توپ توسط او باز هم صاحب موقعیت شدند، اما کسی در محوطه جریمه جاگیری نکرده بود تا بتواند از سانتر ترائوره استفاده کند.
دقیقه ۲۶ کیه‌لینی فرصت داشت بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. در این دقایق بازیکنان یوونتوس در صدد جبران گل خورده برآمده بودند، اما یاران گلادباخ به خوبی در مقابل آنها دفاع می‌کردند و فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شدند. آنها حتی دقیقه ۳۷ توسط ژاکا فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشتند اما ونت نتوانست از پاس عالی او استفاده کند و این توپ بیهوده از دست رفت.
یک دقیقه پیش از پایان نیمه اول استفان لیششتاینر که بعد از حدود یک ماه دوری از میادین دوباره در ترکیب یووه قرار گرفته بود توانست پاس پوگبا را تبدیل به گل کند تا دو تیم نیمه اول را با تساوی به پایان ببرند


با شروع نیمه دوم این بانوی پیر تورینو بود که حمله می‌کرد، با این حال دقیقه ۵۳ اخراج هرنانس در پی خطا روی دومینگوئز باز هم گلادباخ را از حریف پیش انداخت

یوونتوس


یوونتوسی‌ها بعد از ده نفره شدن احتیاط را در دستور کار قرار دادند، چرا که برای آنها کسب یک امتیاز هم نتیجه بدی نبود و حال آنکه گلادباخ باید تحت هر شرایط در این مسابقه پیروز می‌شد. حتی تعویض‌های محافظه‌کارانه‌ای که مربی یوونتوس در این دقایق انجام می‌داد هم نشان از تمایل او به حفظ این تساوی داشت.
در دقیقه ۷۸ بالاخره نخستین موقعیت خطرناک نیمه دوم هم خلق شد. اشتیندل روی خط محوطه جریمه رافائل را پا به توپ کرد اما همکاری این دو در نهایت نتیجه‌ای در بر نداشت و توپ در دستان بوفون آرام گرفت. این تنها فرصت گلزنی بود که در نیمه دوم اتفاق افتاد و در پایان ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ به دست نیامد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تساوی گلادباخ و یوونتوس در لیگ قهرمانان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *