تساوی دو بر دو آلمان و فرانسه در دیداری دوستانه

آلمان و فرانسه دو مدعی مهم قهرمانی در جام جهانی در کلن آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب در نهایت با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید. در دقیق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و جریان بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد.

در دقیقه ۱۹ فرانسه با همکاری امباپه و لاکازت فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه لاکازت با عکس العمل دیدنی ترپ همراه بود.

دقایقی بعد امباپه باز هم در متن حملات فرانسه قرار داشت و با حرکتی دیدنی فرصتی خوب را برای خود ایجاد کرد اما ضربه او نیز با عکس العمل ترپ مواجه شد.

اما در دقیقه ۳۳ حملات فرانسه جواب داد و این تیم به گل رسید. مارسیال با حرکتی فوق العاده دفاع آلمان را به هم ریخت و توپ را در مقابل دروازه خالی برای لاکازت فرستاد تا او زننده گل اول خروس ها باشد.

دقایقی بعد آلمان که جلو کشیده بود اولین موقعیت خود را روی دروازه فرانسه با همکاری ورنر و اوزیل ایجاد کرد اما ضربه مهاجم جوان ژرمن ها در اختیار مانداندا قرار گرفت تا نیمه اول با برتری فرانسه به پایان برسد.

اما با شروع نیمه دوم آلمان حملات خود را آغاز کرد و در همان ابتدا روی پاس زیبای اوزیل و ضربه تمام کننده ورنر به گل تساوی دست یافت.

در ادامه آلمان بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه ایستگاهی فوق العاده تونی کروس را مانداندا به کمک دیرک دروازه برگردادند.

در دقیقه ۷۲ فرانسه موفق شد به گل دوم برسد. روی پاس امباپه، لاکازت در موقعیتی تک به تک موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

تلاش آلمان برای زدن گل تساوی ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۹۲ و با پاس گوتزه و ضربه تمام کننده استیندل به گل تساوی رسید تا این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تساوی دو بر دو آلمان و فرانسه در دیداری دوستانه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *