برتری دو بر صفر رئال برابر مالمو

در دیداری از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید  در خانه مالمو با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید.

در این دیدار شاگردان رافا بنیتس در هر نیمه یک گل زدند تا با سه امتیاز به خانه برگردند.
همانطور که انتظار می رفت بازی با حملات رئالی ها آغاز شد و تیم میزبان از همان ابتدا تلاش می کرد تا با دفاعی فشرده، مانع از رسیدن تیم حریف به گل شود.
اما این تاکتیک تنها تا دقیقه ۲۹ موثر بود و سرانجام کریس رونالدو توانست دروازه مالمو را باز کند. حرکت خوب ایسکو و پاس او برای رونالدو، با ضربه غیرقابل مهار ستاره پرتغالی به گل اول بازی تبدیل شد. این پانصدمین گل دوران حرفه ای رونالدو بود.
بعد از این گل هم حملات رئالی ها ادامه پیدا کرد و حتی دنی کارواخال می توانست در دقیقه ۴۱ برتری تیمش را دوبرابر کند اما ضربه دیدنی او به تیر دروازه برخورد کرد. در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

روند بازی در نیمه دوم تغییر نکرد و رئال همچنان تیم برتر میدان بود. بازی از دقیقه ۷۰ گذشته بود که تیم میزبان به فکر زدن گل تساوی افتاد اما نقشه آنها با اخراج یوشیمار یوتون، نقش بر آب شد. یوتون که یک کارت زرد داشت، به خارج ضربه زدن به ایسکو، یک کارت دیگر گرفت و از بازی اخراج شد.
بعد از این اتفاق، حملات رئال شدت گرفت و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را به خارج درخشش دروازه مالمو از دست دادند، سرانجام در دقیقه ۹۰ به گل رسیدند.
پاس عالی لوکاس واسکز پشت مدافعان مالمو به رونالدو رسید و او به راحتی دروازه حریف را باز کرد. به این ترتیب، رئال به دومین سه امتیازش در مرحله گروهی رسید و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پاری سن ژرمن، در صدر جدول قرار گرفت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برتری دو بر صفر رئال برابر مالمو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *