اجاره دستگاه زردی نوزاد

اگر قصد اجاره دستگاه زردی نوزاد را دارید ممکن است سوالات زیر در ذهن شما باشد که در این مطلب سعی کرده ایم به انها پاسخ دهیم :

 

تا چه مدت  دستگاه زردی نوزاد را  باید استفاده کنیم ؟

یکی از متداول‌ترین سؤال‌هایی که هر روز از ما پرسیده میشه اینه که ما چند روز به دستگاه زردی نیاز داریم یا زردی نوزاد ما چند روزه خوب میشه ببینید باید بهتون بگم که اساساً این سؤال اشتباهه چرا؟! چون واکنش بدن افراد نسبت به درمان متفاوت است همانطور که دو تا افراد ممکنه با هم دچار سرماخوردگی بشن یکی ممکنه دو روز درمان بشه و درمان فرد دیگه دو هفته هم طول بکشه و به همین صورت بدن هر نوزاد به درمان واکنش منحصر به فرد خودشو نشون می‌ده یک نوزاد یک روزه خوب میشه و یک نوزاد دو روزه اما به صورت کلی باید بهتون بگم که حداقل تایم اجاره دستگاه زردی نوزاد ۴۸ ساعت یا همون دو روزه و تجربه ثابت کرده که ۹۰ درصد نوزادان توی همون ۴۸ ساعت زردیشون کامل می‌شکنه و از بین میره و شما دیگه نیازی به استفاده از دستگاه زردی ندارید اما مواردی هم پیش میاد که ممکنه درمان زردی نوزاد بیشتر طول بکشه و شما می‌تونید به ازای هر شبانه روزی که دستگاه را نیاز داشتید تمدید کنید هزینه رو واریز کنیم و به کارشناسی ما اطلاع بدید تا داخل سیستم مجموعه تمدید دستگاه شما ثبت شود.

زردی کودک را چگونه تشخیص بدهیم ؟

اگر نوزاد شما در چند روز اول پس از تولد دچار زردی شود، پزشک یا پرستار شما ممکن است از آزمایش پوست یا خون برای بررسی سطح بیلی روبین نوزادتان استفاده کند. با این حال، از آنجایی که ارزیابی سطح بیلی روبین ممکن است بر اساس ظاهر کودک دشوار باشد، اکثر متخصصان توصیه می‌کنند که در دو روز اول آزمایش پوست یا خون انجام شود، حتی اگر نوزاد زردی نداشته باشد.

 

هزینه اجاره دستگاه زردی چقدر است ؟

با توجه به دستگاهی که برای درمان زردی نوزاد شما قرار هست مورد استفاده قرار بگیره قیمت های متغیری وجود داره برای همین ما نمیتونیم بهتون یه قیمت ثابتی رو اعلام کنیم . بهترین همین الان باهامون تماس بگیرید تا هم رفاقتمون شروع بشه هم اینکه شما سوالات خودتون رو از ما بپرسید .

از کجا دستگاه زردی نوزاد اجاره کنم ؟

اگر ساکن مناطق زیر هستید میتوانید با کلیک روی آنها دستگاه زردی را اجاره کنید و اگر ساکن سایر جاها هستید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

اجاره دستگاه زردی نوزاد در شمال تهران

اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران

تلفن : ۰۲۱۴۴۵۲۳۰۷۵

تلفن همراه : ۰۹۱۹۲۳۱۷۱۳۱

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجاره دستگاه زردی نوزاد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *