گزارش تمرین استقلال با حضور سرپرست

گزارش تمرین استقلال با حضور سرپرست
گزارش تمرین استقلال با حضور سرپرست
گزارش تمرین استقلال با حضور سرپرست

گزارش تمرین استقلال با حضور سرپرست

گزارش تمرین استقلال با حضور سرپرست / فوتبال جهان : منصوریان با تاکیید بر تمرینات فشرده قصد دارد استقلال این فصل را متفاوت رو نمایی کند. تمرینات استقلال در  کمپ زنده یاد حجازی برگزار میشود …

سرمربی تیم استقلال در جریان جلسه تمرینی امروز این تیم از بازیکنان خواست به طوری جدی پیگیری تمرینات شان باشند تا با آمادگی کامل در اردوی پیش فصل حاضر شوند.

تمرین صبح امروز پنجشنبه استقلال پشت درهای بسته و در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد. در تمرین امروز تنها حسین کنعانی زادگان و سیدحسین حسینی غایب بدند که به دلیل آسیب دیدگی قادر به حضور در تمرینات نیستند.

علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین ضمن تشکر از بازیکنانش که تمرینات را به طور جدی انجام می دهند از آنها خواست این روند را تا زمان اردو ادامه داده تا با آمادگی کامل در اردوی پیش فصل حاضر شوند.

یک کودک سه ساله به همراه پدرش به محل تمرین آمده بود که با اجازه منصوریان در تمرین حاضر شدند، سرمربی استقلال ضمن قدردانی از پدر این کودک خردسال لحظاتی او را در آغوش گرفت و با او عکس یادگاری انداخت.

منصور پورحیدری، سرپرست آبی پوشان که طی چند روز اخیر در تمرینات حضور نداشت امروز صبح در تمرین حضور پیدا کرد و مورد استقبال علیرضا منصوریان و دیگر اعضای کادر فنی قرار گرفت.

سوژه امروز بازیکنان اسقلال محل برگزاری اردو بود که قرار است در کشور ارمنستان برگزار شود، خود بازیکنان اعتقاد داشتند ارمنستان یک کشور بسیار خوب و مناسب برای اردو است.

محور تمرینات امروز آبی پوشان انجام دوهای استقامت، تمرینات هوازی و کارهای کششی بود. آبی پوشان عصر امروز  و از ساعت ۱۹ تمرینات خود را با حضور اصحاب رسانه و تماشاگر در کمپ زنده یاد حجازی برگزار می کنند.

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارش تمرین استقلال با حضور سرپرست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *