شانس اول قهرمانی در یورو 2016 ؟

شانس اول قهرمانی در یورو 2016 ؟
شانس اول قهرمانی در یورو 2016 ؟
شانس اول قهرمانی در یورو 2016 ؟

شانس اول قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ ؟

شانس اول قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ ؟ به نظر شما کدام تیم میتواند فاتح یورو۲۰۱۶ شود؟ کارشناسان بعد از مشاهده ۲ بازی اسپانیا و نمایش خیره کننده آنها ٬ شانس اول قهرمانی را به اسپانیا دادند … فوتبال جهان گزارش میدهد …

تیم ملی اسپانیا که تا پیش از شروع یورو، شانس سوم قهرمانی محسوب می شد، پس از انجام دو بازی درخشان برابر چک و ترکیه حالا شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود.

اسپانیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دو دوره گذشته یورو، پای به فرانسه گذاشت تا کارش در یورو ۲۰۱۶ را آغاز کند. لاروخا موفق شد در بازی اول، به زحمت و با گل دقیقه ۸۶ جرارد پیکه، جمهوری چک را از پیش روی بردارد اما شب گذشته در دومین بازی خود به راحتی و با ارائه نمایشی درخشان با ۳ گل بر ترکیه غلبه کرد تا ضمن قطعی کردن صعودش به یک هشتم نهایی، خود را به عنوان شانس اول قهرمانی مطرح کند. حالا دیگر کمتر کسی فاجعه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که اسپانیا حتی از گروهش نیز صعود نکرد را به یاد می آورد.

در بنگاه های شرط بندی معتبر اروپا، شانس قهرمانی اسپانیا ۴٫۱۸ به ۱ پیش بینی شده است؛ در حالیکه شانس این تیم پیش از این ۵٫۵۸ به ۱ بود. پس از اسپانیا، فرانسه با شانس ۴٫۹۰ به ۱، آلمان با شانس ۵٫۲ به ۱، انگلیس با شانس ۹ به ۱، ایتالیا با شانس ۱۱به ۱ و کرواسی و بلژیک با شانس ۱۷ به ۱ قرار دارند.

 

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شانس اول قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *