روسی٬باید آمریکا را انتخاب می‌کردم

روسی٬باید آمریکا را انتخاب می‌کردم
روسی٬باید آمریکا را انتخاب می‌کردم
روسی٬باید آمریکا را انتخاب می‌کردم

روسی٬باید آمریکا را انتخاب می‌کردم

روسی٬باید آمریکا را انتخاب می‌کردم / فوتبال جهان : باید آمریکا را به جای ایتالیا انتخاب می‌کردم و برای آمریکا به میدان میرفتم .  مهاجم ایتالیایی لوانته که از یورو ۲۰۱۶ هم جا ماند این روزها پشیمان است که چرا ایتالیا را انتخاب کرده است …

جوزپه روسي حسرت گرفتن تصميمي را مي‌خورد كه از نتيجه آن راضي نيست. او مي‌توانست هم براي تيم ملي ايتاليا بازي كند هم آمريكا و او آتزوري را انتخاب كرد.

او كه در نيوجرسي در خانواده‌اي ايتاليايي به دنيا آمده و از سيزده سالگي در اروپا زندگي كرده بود، حالا از اينكه ايتاليا را برگزيده، پشيمان است. او با سابقه سي بازي ملي براي آتزوري و هفت گل زده از ۲۰۱۴ به اين سو به تيم ملي دعوت نشده و به نظر مي‌رسد آنتونيو كونته علاقه‌اي به بازي او ندارد. براي يورو ۲۰۱۶ هم شانسي به روسي داده نشد. مديربرنامه‌هاي اين بازيكن حالا مدعي است كه بايد از اول تيم ملي آمريكا را انتخاب مي‌كردند.

سال ۲۰۰۶ بروس آرنا مربي وقت تيم آمريكا، روسي را به تمرينات پيش از جام‌جهاني‌ تيم دعوت كرده بود. او آن‌موقع بازيكن ذخيره يونايتد بود اما دعوت آرنا را رد كرد و تصميم گرفت در ايتاليا شانس خودش را امتحان كند. آرنا كه حالا مربي لس‌آنجلس گلكسي است، آن‌موقع به شدت عصباني شده و گفته بود: «ما دنبال بازيكنان هجده ساله‌اي نمي‌رويم كه در باشگاه‌شان به آنها بازي نمي‌رسد و به من مي‌گويند كه مي‌خواهند براي ايتاليا بازي كنند.»

روسي كه در فصل‌هاي اخير با مصدوميت‌هاي متعدد دست به گريبان بوده، هنوز يك سال ديگر با فيورنتينا قرارداد دارد. او نيمه دوم فصل گذشته را به طور قرضي در لوانته گذراند و در هفده بازي براي‌شان شش گل به ‌ثمر رساند اما با اين حال شانسي براي ماندن در اين تيم ندارد. مديربرنامه‌هايش معتقد است كه لوانته تمايلي به بستن قرارداد با روسي ندارد و در فيورنتينا هم مشخص نيست كه با توجه به تاكتيك‌هاي جديد مربي براي فصل تازه به اندازه كافي به روسي بازي برسد.

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روسی٬باید آمریکا را انتخاب می‌کردم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *