تساوی دورتموند برابر هوفنهایم

بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه از هفته ششم بوندس لیگا مقابل هوفنهایم به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست نیافت .

شاگردان توماس توخل بعد از ۵ پیروزی پیاپی، در دیدار امشب نتوانستند میزبان شان را شکست بدهند و به این ترتیب، دو امتیاز از بایرن مونیخ صدرنشین عقب افتادند.
با شروع بازی دورتموندی‌های میزبان مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت خطرناک ناکام بودند و این مسئله تا حد زیادی به غیبت مخیتاریان و گوندوگان بازمی‌گشت؛ چرا که در این مسابقه توماس توخل همچون دیدار دورتموند مقابل اف سی کراسنودار ترجیح داده بود ترکیب جدیدی را راهی زمین کند.
در سمت مقابل به نظر می‌رسید بازیکنان هوفنهایم هم برنامه‌ای برای حمله ندارند، اما دقیقه ۲۴ در موقعیتی بادآورده وارگاس نزدیک بود دروازه رومان بورکی را باز کند، اما ضربه‌اش به اوت رفت. این تیم ده دقیقه بعد صاحب یک فرصت جدی و خطرناک شد.
روی اشتباه ماتیاس گینتر توپ به فولاند رسید، اما دروازه‌بان دورتموند شوت سرکش این بازیکن را مهار کرد. بالاخره دقیقه ۴۲ سباستین رودی با عبور از مارسل اشملزر قفل دروازه بورکی را شکست و نیمه اول با برتری هوفنهایم میزبان به پایان رسید


با شروع نیمه دوم این دورتموند بود که حمله می‌کرد و قصد جبران گل خورده را داشت، با این حال دقیقه ۴۹ در پی اشتباه گینتر چیزی نمانده بود وارگاس گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند اما تیر دروازه ناجی دورتموند شد.
پنج دقیقه بعد اوبامیانگ روی همکاری هنرمندانه هوملس و کاسترو موفق شد کار را به تساوی بکشاند


شاگردان توخل باز هم موقعیت داشتند توسط کاگاوا و اوبامیانگ نتیجه را به نفع خود رقم بزنند اما تا دقیقه ۹۰ توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و امتیازات این مسابقه بین دو تیم تقسیم شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تساوی دورتموند برابر هوفنهایم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *