بارسلونا و سویا به مصاف یکدیگر میروند

بارسلونا و سویا به مصاف یکدیگر میروند
بارسلونا و سویا به مصاف یکدیگر میروند
بارسلونا و سویا به مصاف یکدیگر میروند

بارسلونا و سویا به مصاف یکدیگر میروند

بارسلونا و سویا به مصاف یکدیگر میروند / امشب یکی از حساس ترین شبهای فوتبالی است چرا که فینال کوپا دل ری در شهر مادرید و در ورزشگاه  ویسنته کالدرون برگذار خواهد شد . بارسا و سویا برای قهرمانی جامی با ارزش به مصاف یکدیگر میرند … 

با عملکرد بسیار خوب سویا مقابل لیورپول و قهرمانی در لیگ اروپا،‌ بارسا انتظار بازی سختی خواهد داشت.

بارسلونا
بارسا که هفته گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد،‌ حال به دنبال دومین قهرمانی فصل خود خواهد بود. آنها در ۵ بازی اخیر خود،‌ ۵ پیروزی کسب کرده و عملکرد بسیار خوبی داشتند. حال باید به مصاف تیم سرسخت سویا بروند و می‌دانند که کار بسیار سختی پیش رو خواهند داشت. آبی اناری ها از چمپیونزلیگ به دست اتلتیکو حذف شدند و تنها جام باقی مانده برای آنها در این فصل،  کوپا دل ری است که باید دید چه نتیجه ای برای آنها رقم خواهد خورد. کلودیو براوو و ساندرو رامیرز احتمالا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

سویا
شاگردان اونای امری که روز چهارشنبه جام قهرمانی لیگ اروپا را بالای سر بردند، حال باید به مصاف قهرمان لالیگا بروند تا در صورت پیروزی در این دیدار، دومین جام فصل را نیز به دست آورند. در ۵ بازی اخیر سویا ۳ شکست و ۲ پیروزی داشته که نتایج خوبی برای آنها نیست ولی قهرمانی لیگ اروپا روحیه بیاری به آنها داده که با انگیزه بالا در این دیدار حساس ظاهر شوند. کران دلی، ترمولیناس،‌آندرئولی و عادل رامی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

با تشکر / international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بارسلونا و سویا به مصاف یکدیگر میروند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *