بارسلونا از لالیگا اخراج می شود؟

خاویر تباس، رئیس کمیته برگزاری لیگ های حرفه ای فوتبال اسپانیا، روز گذشته در توئیتر خود در پیغامی معنادار، نسبت به احتمال به اسقلال رسیدن ایالت کاتالونیا واکنش نشان داد.

قرار است هفته آینده در ایالت کاتالونیا به مرکزیت بارسلون، انتخاباتی با محوریت استقلال طلبی این ایالت برگزار شود. سال گذشته نیز انتخاباتی فرمالیته با این مضمون برگزار شد که اکثریت به استقلال خواهی کاتالونیا رای دادند.

خاویر تباس در واکنش به این انتخابات روز گذشته درتوئیتر خود نوشت:” اگر اسپانیا تجزیه شود، لالیگا هم تجزیه خواهد شد و دیگر جایی برای بارسلونا و اسپانیول در لالیگا وجود نخواهد داشت.”

رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به اخراج این تیم از لالیگا، در صورت به استقلال رسیدن ایالت کاتالونیا، اعلام کرد که این باشگاه در انتخابات، کاملا بی طرف است.

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، در همین رابطه گفت:” ببینید؛ قرار است هفته بعد در کاتالونیا انتخاباتی برای استقلال طلبی برگزار شود. باشگاه بارسلونا همواره نشان داده است که با سیاست میانه ای ندارد و تنها به ورزش فکر می کند. البته سیاستمداران و اهدافشان را درک می کنم ولی ما در هیچ کمپینی حضور نداریم و در این انتخابات کاملا بی طرف هستیم.”

بارتومئو که بازی شب گذشته تیمش برابر لوانته را از نزدیک تماشا کرد، دیداری که به برتری ۴-۱ بارسا ختم شد، در مورد مسی و پنالتی ای که از دست داد گفت:” مسی بهترین بازیکن دنیاست. او مقابل لوانته همانطوری بازی کرد که دوست داشت. مسی بازهم ثابت کرد که بارسلونا با او تیم بهتری است. از دست دادن پنالتی هم چیزی از ارزش هایش کم نکرد.”

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بارسلونا از لالیگا اخراج می شود؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *