آنتونیو کونته در تابستان به عنوان سرمربی اینترمیلان منصوب خواهد شد

وبسایت گل مدعی شد آنتونیو کونته در تابستان پیش رو قطعاً به عنوان سرمربی اینترمیلان منصوب خواهد شد و به ازای هر فصل ۱۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

 وبسایت گل اعلام کرد آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی در تابستان پیش رو قطعاً به جای لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی اینترمیلان منصوب خواهد شد. گل می‌گوید این تاکتیسین ۴۹ساله به ازای هر فصل هدایت اینتر ۱۰ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، اینتر دیشب از نمایندگان کونته خبری دریافت کرده مبنی بر اینکه او پیشنهاد نراتزوری را خواهد پذیرفت و با دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو سرمربی اینتر خواهد شد.

کونته یکی از اسطوره‌های باشگاه یوونتوس به حساب می‌آید و به همین خاطر بعد از انتشار اخبار جدایی مکس آلگری از این باشگاه، طبیعتاً شایعات زیادی درباره تلاش یووه برای جذب کونته در رسانه‌های ورزشی مطرح شده بود. به خصوص با توجه به اینکه کونته چندی پیش تایید کرده بود که شانس بازگشت او به سری آ بسیار بالا است.

اما گل می‌گوید این شایعات به واقعیت نزدیک نبوده‌اند. با اینکه یووه درباره احتمال استخدام کونته فکر کرده ولی برنامه‌اش برای جذب او از مرحله ایده فراتر نرفته درحالیکه اینتر میلان با یک پیشنهاد قطعی و وسوسه‌کننده به سراغ کونته رفته.

گل می‌گوید اینتر و رئیس این باشگاه ماروتا قرارداد مد نظرشان برای کونته را به دقت و با جزئیات کامل تنظیم کرده و در اختیار او قرار  داده‌اند تا زمانی که بر سر مفاد قرارداد توافق حاصل شود تنها یک امضای نهایی، آخرین مرحله پیوستن کونته به نراتزوری باشد.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.