با برتری برابر پورتو , چلسی به عنوان تیم اول صعود کرد

چلسی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل پورتو، به عنوان تیم اول گروه G، راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان شد.

شاگردان ژوزه مورینیو برخلاف رقابت های لیگ برتر، در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کردند و امشب هم توانستند با شکست دادن پورتو، صعودشان به مرحله بعد به عنوان تیم اول را قطعی کنند.
در مقابل پورتو با این شکست ۱۰ امتیازی باقی مانده و به دلیل پیروزی دینامو کیف مقابل مکابی، تیم پرتغالی راهی لیگ اروپا شد.
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ به گل اول رسید. روی یک ضد حمله دیگو کاستا صاحب ‏موقعیت شد اما ضربه او را ایکر کاسیاس دفع کرد ولی توپ برگشتی به مارکانو برخورد کرد و وارد ‏دروازه پورتو شد.


برتری چلسی تا دقیقه ۳۰ ادامه داشت اما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد؛ علی رغم تلاش دو تیم، توپ دیگری از خط دروازه ‏ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.‏
در نیمه دوم هم آبی ها شروع بهتری داشتند و در دقیقه ۵۲ به گل دوم رسیدند. همکاری دیگو کاستا ‏وهازارد، یک موقعیت خوب برای ویلیان ایجاد و او با ضربه ای دقیق، کاسیاس را مغلوب کرد.


پورتو که با این شکست از دور رقابت های لیگ قهرمانان حذف می شد، در ادامه حملات زیادی روی دروازه چلسی انجم داد اما تلاش این تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه بود و آبی ها با همان نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسیدند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “با برتری برابر پورتو , چلسی به عنوان تیم اول صعود کرد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *