پیروزی رئال در دربی مادرید با هت تریک رونالدو

دربی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از هفته دوازدهم لالیگا بامداد یکشنبه با درخشش خیره کننده و هت تریک رونالدو با نتیجه سه بر صفر خاتمه یافت تا آخرین مصاف دو همشهری در استادیوم پیر ویسنته کالدرون به سود دشمن همیشگی اتلتیکو پایان یابد.

دقیقه ۶، بازی بسیار حساس و زیبا آغاز شد. کاراسکو توپ را به دهانه دروازه رئال مادرید فرستاد اما مدافعان رئال توپ در از موقعیت خطر دور کردند.

دقیقه ۹: کوکه یک پاس عمقی زیبا برای سائول فرستاد اما ضربه او از داخل محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: یه صحنه بسیار جذاب روی دروازه اتلتیکو به وجود آمد. مارسلو توپ را روی دروازه ارسال کرد و رونالدو از مقابل دروازه ضربه سر را زد اما اوبلاک توپ را با یک سیو استثنایی دفع کرد. رئالی ها معتقد بودند توپ از خط دروازه گذشته است.

دقیقه ۲۰: با اشتباه مدافعان اتلتیکو توپ به مهاجمان رئال مادرید رسید، وازکز و رونالدو توپ را پشت محوطه جریمه به مودریچ رساندند. شوت مودریچ از روی خط محوطه جریمه را اوبلاک درازکش جمع کرد.

دقیقه ۲۲: رئال مادرید به یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه اتلتیکو رسید. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را مستقیم زد. توپ با برخورد به دیوار دفاعی اتلتیکو مسیر خود را کمی عوض کرد و درون دروازه اتلتیکو قرار گرفت.

دقیقه ۳۰: پاس عمقی ایسکو، رونالدو را در موقعیت تک به تک قرار داد. رونالدو با یک چرخش زیبا خود در موقعیت عالی قرار داد اما ضربه اش چندان خوب نبود و اوبلاک آن در مرکز دروازه گرفت.

دقیقه ۳۹: مارسلو توپ را از سمت چپ به مرکز زمین آورد و پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه پای راست او با برخورد به مدافعان به کرنر رفت. روی ضربه کرنر رئال مادرید نتوانست کاری انجام دهد.

دقیقه ۴۹: پاس عمقی زیبای کوکه در محوطه جریمه به گریزمان رسید و او توپ را از زاویه بسته به سمت دروازه رئال مادرید زد. توپ او بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: گریزمان توپ را در مرکز میدان از مودریچ گرفت و به سمت دروازه رئال مادرید رفت و از پشت محوطه جریمه شوتزنی کرد اما ضربه او زاویه مناسب را نداشت و ناواس آن را جمع کرد.

دقیقه ۶۵: اتلتیکو بیشتر زمان بازی را مالک توپ بود اما مدافعان رئال خیلی خوب فرصت موقعیت سازی را به آنها نمی دادند. رونالدو و کوکه به خاطر درگیری لفظی کارت زرد دریافت کردند.

دقیقه ۶۹: با خطایی که ساویچ در محوطه جریمه روی رونالدو انجام داد، داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و توپ را خلاف جهت حرکت اوبلاک وارد دروازه اتلتیکو کرد.

دقیقه ۷۶: رونالدو موفق شد هتریک کند. پاس ایسکو بیل را در موقعیت خوب قرار داد. بیل با فرار از سمت چپ توپ را در دهانه دروازه در اختیار رونالدو قرار داد و ستاره پرتغالی به آسانی با یک ضربه بغل پا تیر خلاص را به اتلتیکو زد.

دقیقه ۸۶: توپ روی دروازه رئال مادرید سانتر شد و در برگشت ضربه کوکه را ناواس به زیبایی به کرنر فرستاد. فشار اتلتیکو در این دقایق زیاد شده بود این تیم چند کرنر متوالی زد اما نتوانست به نتیجه ای برسد.

دقیقه ۸۸: سانتر کارواخال در یک موقعیت عالی روی سر مودریچ رسید اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: کاراسکو توپ را از گوشه زمین دریافت کرد و به زیبایی با دریبل چند نفر از مدافعان رئال مادرید خود را به مقابل دروازه رساند اما ضربه او را مدافعان با یک تکل عالی دفع کردند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیروزی رئال در دربی مادرید با هت تریک رونالدو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *