پرتغال 0-0 اتریش٬ یورو 2016

پرتغال 0-0 اتریش٬ یورو 2016
پرتغال 0-0 اتریش٬ یورو 2016
پرتغال 0-0 اتریش٬ یورو 2016

پرتغال ۰-۰ اتریش٬ یورو ۲۰۱۶

پرتغال ۰-۰ اتریش٬ یورو ۲۰۱۶ / فوتبال جهان : تیم ملی پرتغال در بازی دوم خود همانند بازی اول در یورو ۲۰۱۶ ٬ متوقف شد . ناکامی های رونالدو و تیم فوتبال پرتغال ٬ ادامه دارد … گزارشی از بازی پرتغال و اتریش را تقدیم حضورتان میکنیم …

در آخرین بازی از دور دوم مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۱۶ فرانسه دو تیم پرتغال و اتریش از گروه F در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

همانطور که انتظار می رفت یاران کریستیانو رونالدو بازی را در اختیار گرفتند و در دقایق ابتدایی بازی پس شوت ویرینیا  و برخورد توپ به پای مدافع اتریشی، بطور اتفاقی موقعیت خوبی نصیب نانی شد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه در دقیقه ۱۲ نیز نانی موقعیت تک به تک با دروازبان را از دست داد و در برگشت نیز دروزابان اتریش شوت سنگین و زیبای ویرینیا را راهی کرنر کرد تا ستاره تیمش در یک ربع نخست بازی باشد.

حملات پرتغال روی دروازه اتریش ادامه داشت اما موقعیت ها بی هدف و بی دقت از دست می رفت.

پرتغال ۰-۰ اتریش٬ یورو ۲۰۱۶

در دقیقه ۲۲ بازی نیز موقعیت خوبی در محوطه جریمه برای کریس رونالدو مهیا شد، اما ضربه این بازیکن از کنار دورازه اتریش به بیرون رفت.

شانس با نانی یار نبود، کوارسما سانتر زیبایی را برای نانی ارسال کرد، اما ضربه سر زیبای این بازیکن با دیرک عمودی برخورد کرد و در برگشت نیز شوت سرکش موتینیو با اختلاف اندکی از بالای دروازه اتریش به بیرون رفت.

کوارسما در دقیقه ۳۱ اولین اخطار این بازی را از داور دریافت کرد، دقیقا چند ثانیه بعد شوت پرقدرت رونالدو که برگشت داده شد.

کریستیانو رونالدو که ۱۲۸امین بازی ملی خود را تجربه می کرد در دقیقه ۳۸ داخل محوطه جریمه و در موقعیتی بسیار خوب صاحب توپ شد، اما ضربه بی جان او در دستان دروازبان اتریش آرام گرفت.

پس از این موقعیت خوب برای پرتغال، اتریشی ها تسوط آلابا یک ضدحمله خوب را طرح ریزی کردند که در نهایت با خطای پپه روی این بازیکنان در کنار محوطه جریمه متوقف شد. ضربه ایستگاهی رو هم آلابا به سوی دروازه پرتغال روانه کرد و مدافع پرتغال به شکل خطرناکی توپ را دور کرد. پپه نیز در پی خطایی که بر روی آلابا مرتکب شد دومین اخطار بازی را مال خود کرد.

پرتغال ۰-۰ اتریش٬ یورو ۲۰۱۶

پس از این موقیعت خطرناک برای اتریش، بازی در ادامه با آرامش ادامه پیدا کرد و نیمه نخست بدون رخ دادن اتفاق خاصی با برتری نسبی پرتغال به پایان رسید.

نیمه دوم بازی بر خلاف انتظار با حمله اتریشی ها شروع شد و شوت زیبای بازیکن اتریش با عکس العمل زیبای پاتریسیو مهار شد.

پرتغالی ها در دقیقه ۴۹ صاحب یک ضربه آزاد مستقیم شدند، طبق انتظار کریس رونالدو پشت این ضربه ایستگاهی ایستاد، اما ضربه سنگین او به دیوار دفاعی سه نفره اتریشی ها برخورد کرد و این موقعیت نیز برای پرتغال از دست رفت.

لوئیز فیگو نیز در استادیوم پارک دو پرنس از نزدیک شاهد نمایش حجومی پرتغالی ها بود.

بر خلاف بازی گذشته پرتغال در برابر ایسلند که سایه ای از رونالدو را در زمین شاهد بودیم، اینبار کریس در تمامی حرکات رو به جلوی پرتغال حضور داشت و در دقیقه ۵۵ از پشت محوطه جریمه اتریش شوت فوق العادی را با پای چپ راهی دروازه این تیم  کرد اما مشت آلمیر توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۶ کرنر پرتغال توسط کوارسما ارسال شد و مجددا ضربه سر زیبای رونالدو توسط دروازبان اتریش مهار شد. این رونالدو بوی گل می دهد، اما گلی زده نمی شود.

کنترل بازی در اختیار یاران کریس رونالدو پیگیری می شد و حملات یکی پس دیگری روی دروازه اتریش شکل می گرفت اما بی هدف و با بی دقتی از دست می رفت.

در اتفاقی عجیب در دقیقه ۶۵ سرمربی اتریش آلابا که یکی از بهترین های اتریش بود را تعویض کرد.

پرتغال ۰-۰ اتریش٬ یورو ۲۰۱۶

ضربه ایستگاهی برای پرتغال و بازهم کریس رونالدو، رونالدو در دقیقه ۶۵ بازهم فرصت داشت تا شانس خود را برای گلزنی از روی یک ضربه آزاد امتحان کند، اما ضربه پرقدرت او به شکلی سرکش از بالای دروازه اتریش به بیرون رفت.

اتریشی ها که تا اینجای کار یعنی دقیقه ۷۴ در مقابل پرتغال نمایش ضعیفی از خود نشان داده بودند، یک موقعیت ایده آل در قالب ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پرتغال را با توجه به نبودن آلابا در زمین به بدترین شکل ممکن بصورت سانتر در اختیار بازیکنان پرتغال قرار دادند.

مثل اینکه رونالدو طلسم شده بود، در پی خطایی که مدافع جوان اتریشی ها داخل محوطه جریمه روی رونالدو انجام داد، یک ضربه پنالتی برای پرتغال اعلام شد. رونالدو و ضربه پنالتی که به تیر دروازه برخورد می کند، شانس با او یار نبود.

پرتغال ۰-۰ اتریش٬ یورو ۲۰۱۶

کریس در شب رکوردزنی خود به عنوان بیشترین بازی در تیم ملی پرتغال همه کار کرد، در دقیقه ۸۵ رونالدو گل می زند ولی توسط کمک داور دوم آفساید اعلام می شود. بخت با رونالدو یار نیود.

 در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و پرتغال با ۲ امتیاز به بازی آخر امیدوار می شود. اتریشی ها هم با یک امتیازی که از این بازی کسب کردند باید در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف ایسلند بروند.

با تشکر / https://international.abipooshan.ir

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پرتغال ۰-۰ اتریش٬ یورو ۲۰۱۶”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *