نظر گری نویل در مورد مورینیو و وین رونی

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است که ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم حداقل به ۳ سال زمان نیاز دارد تا بتواند موفقیت را به الدترافورد بازگرداند.

مورینیو شروعی متفاوت نسبت به دیگر تیم‌هایش در یونایتد داشته و روندی بی ثبات را تا به اینجا طی کرده است. یونایتد در حال حاضر در رده ی ششم جدول قرار دارد ولی نویل که ۸ قهرمانی لیگ برتر با سر الکس فرگوسن را در کارنامه اش دارد، به حمایت از آقای خاص پرداخت.
او گفت:” اینکه باشگاه بتواند ۳ سال با ژوزه همکاری کند خیلی مهم است، اینکه اجازه دهند او کارش را انجام دهد. کار سختی خواهد داشت و این را از همین حالا می‌توان دید. دیگر باشگاه‌ها هزینه زیادی می‌کنند و تیم‌های خوبی می‌سازند. منچستریونایتد نیز اجازه نمی‌دهد انها مسیر خودشان را پیش بروند. تماشای قهرمانی های باشگاه بسیار لذت بخش است ولی از ابتدا مشخص بود که این روند برای همیشه ادامه پیدا نخواهد کرد و این دوره یک روز فرا خواهد رسید ولی یونایتد باید در این دوره بجنگد و در مسیر درست پیش برود و مسیر درست یعنی ثبات در کادر مربی گری”

نویل درباره شرایط وین رونی گفت:” رونی به آخر خط نرسیده است. به نظرم او وارد دوره جدیدی از فوتبالش شده که قرار نیست هر هفته بازی کند و میزان تلاش و تعلق خاطر او نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود. در حال حاضر، سیستمی که کاملا مناسب رونی باشد این است که یک هفته بازی کند و یک هفته استراحت. او وارد دوره ای شده که باید مراقب باشد ولی این یک انتقاد نیست، این اتفاق برای همه رخ می‌دهد. در واقع تمام بازیکنان بالای ۳۰ سال با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.”

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نظر گری نویل در مورد مورینیو و وین رونی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *